"ריף אני אממ... אני לא יכולה. עדיין קשה לי. בכל זאת, אתה שכבת עם חברה של אח שלי. אני אוהבת אותך, שלא תחשוב אחרת. אני פשוט נפגעתי, גם אם זה היה בטעות." אמרתי לו.
"תקשיבי ים שלי, אני אוהב אותך!! בחיים לא הייתי עושה משהו כדי לפגוע בך ובטח שלא עם חברה של אח שלך! מתי תביני שלא היה לזה משמעות? שזה היה בגלל שהיינו שיכורים? אני אוהב איתך ואני רוצה לשכב רק איתך ולהתנשק רק איתך כי את, את הנסיכה שלי ואני אוהב אותך!" הוא אמר לי והתחיל לבכות.
אומייגאד. גרמתי לגבר לבכות. ולא סתם גבר, ריף. גבר החלומות של כל אישה.
"ריף חייםשלי לא התכוונתי שתבכה בגללי אני אוהבת אותך! אבל אני עדיין צריכה קצת זמן כדי לסלוח לך." אמרתי לו והוא בא לנשק אותי ואני אמרתי לו "ריף, לא עכשיו. בבקשה! אני רוצה שקודם נסדר את העניינים בינינו."
"יואו ים תקשיבי! אני א ו ה ב אותך! ולא אף אחת אחרת. זה היה בטעות לגמרי ולא היה לזה שום משמעות! אם היה משהו שהיה אפשר להחזיר את הזמן ולתקן את מה שעשיתי, הייתי קופץ ישר כדי לעשות את זה! כי את שלי ואני שלך ואנחנו זוג של אהבת אמת!" הוא אמר לי ושוב פעם בכה רק הפעם, הרבה יותר.
הייתה שתיקה. שתיקה מטורפת. שתיקה מביכה. שתיקה שגרמה לבכי משני הצדדים.
ריף בא לתת לי חיבוק וכמובן שנתתי לו. הוא התחיל לבכות לי על הכתף והיה לי כל כך לא נעים שאני לא מסכימה לו.
"ריף, אני רוצה שנחזור. אבל קשה לי. באמת קשה לי." אמרתי והיה לו ניצוץ בעיניים. הוא בא לנשק אותי, והפעם, הסכמתי. היינו במצב הזה בערך 5 דקות ואמא שלי נכנסה באמצע
ואמרה "אני רואה שסלחת לו" וצחקקה.
"טוב, אני אשאיר אתכם לבד, אבל בלי שטויות!" היא אמרה כשפניה הפכו לרציניים.
"טוב אמא, את יכולה להרגע." אמרתי לה וכולנו צחקנו.
"אבל אני רצינית" היא שוב פעם אמרה וגלגלתי עיניים.
"טוב טוב אני יוצאת" והיא יצאה החוצה.
"תגידי ים, למה אמא שלך מתכוונת כשהיא אומרת שטויות?" הוא שאל אותי כדי להראות תמים.
"נו אתה יודע.. סקס" עניתי לו נבוכה.
"ופעם שיקרת לאמא שלך?" הוא שאל.
"לא ריף, אין מצב! אמא שלי אולי לא מסכימה אבל אבא שלי רוצח לעומתה" אמרתי.
"נו פליזזזזזז" הוא צרח לי.
"לא" החזרתי.
"מתחנן" הוא המשיך לנסות.
"נו מה אתה ילד קטן?! אמרתי לא, אז לא." אמרתי לו והוא התבאס.
"מה אכפת לך אהבה שלי?" הוא שאל בתקווה לתשובה אחרת.
"אבא שלי, יהרוג אותי אם זה יקרה. אמא שלי, תחפור לי אם זה יקרה. ליהי, תתחרפן מזה שאני עשיתי לפנייה. ורוי, יתעצבן בטירוף שעשיתי איתך כי אתם לא החברים הכי טובים שיש.. עכשיו הבנת?!" אמרתי לו.
"כן. מצטער ימצ'וק" הוא אמר ולקחתי אותו לנשיקה שהייתה בערך 7 דקות.
"אני אוהב אותך ואני לא אאכזב אותך בחיים יותר!" הוא אמר לי כשהתנתקנו.
"גם אני אותך חיים שלי" החזרתי לו ונתתי לו נשיקה קצרה על הפה.
"יואו תקשיבי יפה שלי! בואי נקרא אחד לשני סושי ומושי או באבי ובאבוו" הוא אמר לי ואני התפקעתי מצחוק.
"טוב סושי" אמרתי לו.
"אז את מושי, וגם באבי סבבה?" הוא שאל אותי.
"ברור" אמרתי לו.
"אני אוהב אותך מושי שלי" הוא אמר לי והתחבקנו.
"טוב בוא נרד למטה כדי שלא יתעצבנו.." אמרתי לו וירדנו למטה מחובקים.
"הופההה אני רואה שיש פה זוג מאוהביםםםם" אח של ריף צעק. ריף נתן לו בעיטה ברגל והוא שתק.
"רוי אחי תקשיב יא גבר אני מצטער על מה שקרה זה לא היה אמור לקרות נכון שחר?" ריף אמר לו. איזה גבר זה אלוהיםםם איך זה שדווקא אני מכל הנשים בעולם זכיתי בגבר הזה איך?!
"בסדר, אבל שלא יקרה שוב!" רוי ענה לו.
~נקודת מבט ריף~
"טוב מושי בואי למעלה" אמרתי לים.
"אחרייך" היא החזירה לי.
"אפ אפ אפ מה זה פה? מה אתם הולכים לעשות למעלה?" אבא של ים שאל.
"היא מלמדת אותי לבגרות בהיסטוריה." והוא עשה סימן עם הראש שאנחנו יכולים ללכת.
"תודה גבר" החזרתי לו ועלינו למעלה.
"ריף חכה רגע אני צריכה לשאול את אבא שלי משהו אני כבר באה" היא אמרה לי והתיישבתי על הכיסא שהיה לה בחדר.
~נקודת מבט ים~
"אבא אני צריכה לדבר איתך רגע" אמרתי לאבא שלי.
"כן אהובה שלי מה את צריכה?" הוא שאל אותי.
"נכון אתה אוסר עליי לשכב עם ריף?" אמרתי לו.
"את שכבת עם ריף?!" הוא צעק עליי בלחש.
"לא. אבל אני מבקשת אישור לשכב איתו. אבא אני כבר בכיתה י. מותר לי. והוא גם ישים אמצעי מניעה וגם אני ואני אקח גלולות. פליז אבא אני מתחננת" אמרתי לו והוא היה בשוק.
"ים אני לא יודע מה להגיד לך. מה אם פעם אחת תשכחו לשים אמצעי מניעה ואת תשכחי לקחת גלולות ואז תיכנסי להריון? תאמיני לי שלא באלך להיכנס לסרט הזה בגיל כל כך מוקדם." הוא אמר ואז אמא שלי באה.
"תקשיבי ים, אני ואבא מאוד אוהבים אותך ואנחנו רק דואגים לך. אם את רוצה את זה בשמחה, אנחנו תמיד נהיה מאחורייך. אבל את חייבת להיות זהירה!" אמא שלי אמרה לי.
"ים, תדעי שאני לא הייתי מסכים לך גם בעוד 10 שנים אבל את הילדה שלי ואם זה מה שיעשה לך טוב אז אני מסכים לך" הוא אמר לי ואני הייתי בשוק.
"באמת?! אתם באמת מסכימים לי?!" צרחתי בלחש.
"כן ים. אבל לא לשכוח את כל האמצעי מניעה." אמא שלי אמרה.
"ישששש! אתם ההורים הכי מושלמים בעולם אני אוהבת אותכם." אמרתי ורצתי לחדר.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"ריף אתה לא מאמין!!!" אמרתי והוא ישר קם ורץ אליי.
"מה קרה מושי?" הוא שאל בלחץ.
"איך אני אגיד את זה.. אממ" אמרתי לו כדי להשאיר אותו בלחץ.
"נו מה קרה?!?!" הוא שאל בעוד יותר לחץ.
הוא כזה חמוד שהוא לחוץ.
"אבא שלי הסכים" אמרתי לו בהתרגשות.
"הוא הסכים שאנחנו.. אממ.. נשכב?!" הוא שאל אותי בשיא ההתלהבות.
"כןןן" צרחתי לו והתנשקנו נשיקה ארוכה של 5 דקות.
"רוצה עכשיו?" הוא שאל אותי.
"ישלך בגרות בהיסטוריה ללמוד אליה לא?" אמרתי לו.
"היא יכולה לחכות." הוא אמר נלהב.
"ביום הולדת שלי, עוד שבועיים. עד אז אתה מוזמן לקנות הרבה קונדומים." אמרתי לו והוא אמר "עזבי באבי אני אלמד לבד כי כשאני איתך אני לא יכול להתרכז" הוא אמר לי ונישק אותי נשיקה עדינה על השפתיים.
אוי חיים שלי הוא איך שאני אוהבת אותווווו.סורי שאני עושה ככה יותר מדי שינויים אבל ריף בגיל של ים.
אני מקווה שהסיפור עד עכשיו אחלה כי ההמשך יהיה הרבה יותר טוב ;-)
לאב יו, הכותבת♡
YOU ARE READING
אהבה בתיכון
Romanceעיר חדשה, בית ספר חדש, חברים חדשים, אהבה חדשה וחיים חדשים.. ים עוברת מהקיבוץ אל תל אביב וכך מתחילים חיים חדשים, ובמיוחד אהבה... *גילאי 11 ומעלה* מקווה שתאהבו❤️