היי☆
החלטתי לעלות עוד שני פרקים היום כדי להשלים את יום רביעי וחמישי ;-) מקווה שתאהבו♡פתאום נכנסה המשטרה, ואמרו "יש פה מישהו שקוראים לו רוי גל?" והתחילו לעבור בין הילדים.
"אדוני השוטר, מה אתה צריך מרוי?" שאלתי אותו בנימוס.
"עצרו את ההורים שלו ואנחנו לא יודעים מי זאת אחותו, איפה הוא?" הם שאלו.
"אני אחותו! מה למה אבל עצרו את ההורים שלנו? מה הולך פה?!" שאלתי וריף בא לחבק אותי.
"הם חשודים ברצח של שכנה שלכם." הם אמרו.
פאק. פעם נטע השכנה אמרה לי שהיא שונאת את האישה הזקנה הזאת והיא רוצה לרצוח אותה!! היא באמת התכוונה לזה!!!
"זה לא הם, באמת. לפני שבוע שכנה שלי, נטע פוליטון, אמרה לי שהיא שונאת אותה והיא רוצה לרצוח אותה. חשבתי שהיא צוחקת, אבל מסתבר שלא. היא האשימה את ההורים שלי ברצח. אני נשבעת לכם בקב"ה, באמא שלי, באבא שלי, באחים שלי ובחבר שלי. מאמינים?" אמרתי להם.
"אוקיי. אז אתם תצטרכו לשלם כסף בערבות כדי לשחרר אותם." אחד השוטרים אמר.
"וכמה זה במזומן?" ריף שהיה מאחוריי שאל.
"אתה רוי?" הם שאלו.
"ריף, נעים להכיר. אני חבר של ים ואני מתכוון לשחרר את ההורים שלה ושל רוי בערבות." הוא ענה וכולם היו בשוק.
הלכנו לתחנת משטרה ושם ראינו את ההורים שלנו כבולים באזיקים מתחננים לעזרה.
"אמא, אבא, חכו רגע. עוד מעט משלמים עליכם כסף בערבות כדי לשחרר אתכם. חכו פה עוד 15 דקות ואתם משוחררים." אמרתי להם.
"זה 500 ש"ח." השוטרת שהייתה שם ציינה.
אומייגאד זה מלא אין מצב שריף ישלם על הכל, בחיים לא.
"אין בעיה, קחו. יש פה 500 ש"ח במזומן ואם אתם צריכים יש לי גם צ'ק" הוא אמר.
פאק איזה גבר אלוהים. גבר שלי. ורק שלי;-)
"יאללה אמא ואבא בואו." אמרתי וריף חיבק אותי.
"ים, לא תכירי לנו את..." הם שאלו וריף ענה
"ריף. נעים מאוד ריף אני חבר של ים;-)".
"יאללה בואו חוזרים למסיבה" רוי אמר.
חזרנו למסיבה, וכנראה שהיא נגמרה. באסה.
חזרתי הבייתה והתחלתי ללמוד למגן.
אוף זה מקצוע כל כך קשה למה צריך מתמטיקה בחיים?! זה לא שאמצע החיים מישהו יבוא וישאל אותי כמה זה X•4+X זה ממש מעצבןןן ועוד ישלי מגן ובגרות על זה.
~~~~~~~~~~~~~~~~
רוי בא להעיר אותי בשעה 3.00 בבוקר כדי לעשות לי מתיחה והוא כיוון את השעון לשעה 7.00, סגר את התריסים כדי שאני לא אראה שחשוך בחוץ, ואמר לי שאני מאחרת לשעת אפס.
חרא אח. זה מה שיש לי לומר.
חזרתי לישון והתעוררתי בשעה 6.30 והתחלתי להתארגן.
לבשתי חולצת בטן של בית ספר בצבע שחור, ג'ינס כחול בהיר קצר, וואנס שחורות. עשיתי קוקו גבוה לקחתי את התיק וירדתי לאכול.
הטענתי את הטלפון, שמתי לעצמי קצת קורנפלקס בצלחת וחלב. לקחתי לי כוס ים מיץ תפוזים שרוי סחט בבוקר וכשסיימנו לאכול יצאנו לבית ספר.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"בוקר טוב לכם כיתה ט"8 אני מקריאה שמות" המורה אמרה.
"ים גל" היא צעקה
"פההה" צעקתי בחזרה.
"תשמרי על הפה שלך ים!" היא אמרה לי בכעס.
"ליהי קורן" היא צעקה.
"..." היה שקט.
הגיוני שליהי קורן הילדה שאף פעם לא מאחרת או לא מחסירה לא הגיעה היום?!
אומייגאד היא שברה שיא גינססס.
והתחיל שיעור מתמטיקה.
"ילדים אני מקווה שהתכוננתם טוב טוב למגן כי אני לא אהיה בשביל שתשאלו אותי שאלות, תהיה פה בוחנת. רותי, את יכולה להיכנס" היא אמרה.
"שלום ילדים. אני רותי שלו ואני אהיה הבוחנת שלכם השנה שיהיה בהצלחה במגן! עכשיו כולם להיות בשקט" היא אמרה.
אומייגאד איזה בוחנת חמודה.
התחלתי את המגן והיה לי בלקאווט
"המורה אני צריך עזרההה" עידן צרח.
יואוו איזה ילד חופר אני שונאת אותווווו.
נגמר המגן, ולמזלי הצלחתי אותו, ויצאתי להפסקה, וראיתי את רוי בוכה.טוב סורי שלא העלתי עוד פרק חוץ מזה, אבל אני כבר על האוטובוס בדרך לטיול.
אני יעלה שתיים ביום שישי.
לאב יו♡
YOU ARE READING
אהבה בתיכון
Romanceעיר חדשה, בית ספר חדש, חברים חדשים, אהבה חדשה וחיים חדשים.. ים עוברת מהקיבוץ אל תל אביב וכך מתחילים חיים חדשים, ובמיוחד אהבה... *גילאי 11 ומעלה* מקווה שתאהבו❤️