~נקודת מבט רוי~
פאק אני יהרוג את הבן של זונה הזה! מה נראה לו שהוא נוגע באחותי?! בן זונה מזדיין..
הגעתי לחדר אוכל וראיתי את שריף מתקרב לים. פאק הגוף שלי רותח מעצבים!!!
"ריף יא בן זונה מזדיין בתחת תעוף מאחות שלי כוסעמק ערס!!!" צרחתי עליו, בלי שום פחד ( למרות שהוא הערס הכי מפחיד בביהס ). הוא התרחק ממנה ובא אליי.
"בואנה יא בן אלף ממתי אתה אומר לי מה לעשות הא?! עכשיו יא בן של אלף זונות תעוף לי מהעיניים לפני שאני מוריד לך ראש!!!" הוא צרח עליי, ויצא מהחדר אוכל.
"למה לא קראת לי כשראית שהוא מתקרב אלייך?" שאלתי אותה ברוגע, בניגוד למצב רוח שלי עכשיו.
"כי ידעתי שאתה תבוא ותרביץ לו, ואז הוא יעשה לי ולך משהו.." היא ענתה לי והתעלמתי.
"טוב תקשיבי, מעכשיו כל יום את הולכת צמוד אליי. לא זזה ממני!!!" הכרחתי אותה ויצאתי מהחדר אוכל.
~נקודת מבט ים~
"טוב תקשיבי, מעכשיו כל יום את הולכת צמוד אליי. לא זזה ממני!!!" רוי צעק עליי ויצא מהחדר אוכל.
יצא לי עשן מהאוזניים באותו רגע. הייתי כל כך עצבנית! כאילו מה הוא חושב שאני?! הכלבה שלו?!
אוף אני עצבנית כל כך!! בלי קשר לזה שאני ביום של מחזור..
"ללליייהההיייי" צרחתי את ליהי, החברה הכי טובה שלי.
"ייייייםםםםם" היא צרחה אליי בחזרה וצחקנו.
"הא כפרעלייך מה את רוצה?" היא שאלה אותי.
"שתבואי כבר עוד דקה ההסעה יוצאת!!!" צרחתי עלייה.
עלינו להסעה, והגענו לבית שלי.
אני רואה את אמא ואבא שלי עומדים ליד השולחן ואומרים "ליהי, תעלי רגע לחדר של ים." ליהי הנהנה ועלתה למעלה.
"אמא, אבא, הכל בסדר?!" שאלתי ו...החלטתי להשאיר אתכם במתח
YOU ARE READING
אהבה בתיכון
Romanceעיר חדשה, בית ספר חדש, חברים חדשים, אהבה חדשה וחיים חדשים.. ים עוברת מהקיבוץ אל תל אביב וכך מתחילים חיים חדשים, ובמיוחד אהבה... *גילאי 11 ומעלה* מקווה שתאהבו❤️