~נקודת מבט ים~
״בוקר טוב יפה שלי״ שמעתי את עומר אומר לי.
״בוקר טוב גם לך חתיך״ החזרתי לו והוא לקח אותי לנשיקה נעימה וטובה.
״יםםםםם״ שמעתי את קולה של מיקה, אחותי הגדולה.
״מה?״ שאלתי כשהפסקתי את הנשיקה.
״ישלי דייט אני צריכה שתעזרי לי לבחור בגדים״ היא אמרה לי ואני יצאתי אחריה.
״עומר אני דקה חוזרת״ אמרתי לו ומסרתי לו נשיקה באוויר.
~~~~~~~~~
"לאן הוא לוקח אותך?" שאלתי את מיקה.
"הפתעה.. הוא אמר לי להביא בגד ים, משהו נח ומשהו יפה למסיבה. דע הבנתי לאן הוא לוקח אותי אבל בסדר😂." היא אמרה וצחקנו.
"טוב תוציאי את כל בגדי הים שלך!" אמרתי לה והיא הלכה לכיוון הארון.
"איזה?" היא שאלה.
"תעשי שילוב, חלק עליון שחור וחלק תחתון ברזילאי טורקיז. ואם לא באלך שילוב אז לכי הכל שחור.. חלק תחתון ברזילאי." אמרתי לה.
"בטוח?" היא שאלה והנהנתי.
"איזה שמלה?" מיקה שאלה כשהראתה לי את שלושת השמלות שהיא מתלבטת..
"לכי עם חולצת בטן וסקיני בהיר קרעים.. נעלי עקב שחורות 12 ס"מ" אמרתי, היא הנהנה ויצאתי מהחדר.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
כשנכנסתי לחדר עומר לא היה שם. התחלתי להיכנס ללחץ.. הלכתי לחדר ארונות לבדוק אם הוא שם, וכמה מפתיע שהוא לא שם!
הלכתי למרפסת, הוא מאוד אוהב להיות שם. וגם שם הוא לא היה. מה הולך פה?!
החלטתי ללכת לשירותים ולבדוק אם הוא שם, למרות שלא שמעתי רעשים מהשירותים.
להפתעתי מצאתי אותו שם.
״באלך להתקלח ביחד?״ הוא שאל אותי.
״אממ אני מעדיפה שלא..״ החזרתי לו במבוכה.
״למה?״ הוא שאל. אוף לא רציתי שהוא ישאל עכשיו פאדיחה לומר לו למה.
״אני בתקופה של החודש..״ ניסיתי לגרום לו להבין אבל הוא עשה פרצוף של ׳מה?׳. אוף איזה מתקשה.
״נו החברה שלי באה לביקור..״ ניסיתי שוב.
״נו אז אחר כך תלכי לבקר אותה.. אני לא מבין מה הבעיה..״ הוא אמר וצחקתי.
״נו מתי תצליח להבין אני במחזור לעזאזל״ אמרתי לו והוא היה נבוך.
״אה אופס סליחה בייב״ הוא אמר ונישקתי אותו בפה.
״טוב אמ נראלי אני אלך יש לסבתא שלי יום הולדת..״ הוא אמר וצחקתי.
״נו זה לא כזה נורא.. אני לא עצבנית כל כך כשאני במחזור״ אמרתי לו ושמעתי את אמא שלי קוראת לי.
״נו אמא עזבי אותי למען השם אני שונאת אותך!!!!!״ צרחתי עלייה.
״אני רואה..״ עומר אמר לי ועשיתי פרצוף של ׳אופס׳.
״טוב ביי חיימשלי״ אמרתי לו והוא ירד לכיוון הדלת יציאה.
הוא פתח את הדלת וניפנף בידו לשלום.
״עומר, שכחת משהו..״ אמרתי לו..
״מה?״ הוא שאל באי הבנה.
הנחתי את האצבע שלי על הפה שלי ואז על הפה שלו.
״אוי נכון״ הוא אמר ונישק אותי נשיקה ארוכה על הפה.
״טוב עכשיו באמת ביי״ אמרנו ביחד, צחקנו ועומר הלך.
~~~~~~~~~~~~~~~~
׳ליהי באלך לבוא אליי?׳ שלחתי לליהי הודעה.
׳לא יכולה, סורי׳.
׳למה?׳.
׳דייט. נדבר❤️׳
׳בהצלחה. תתקשרי אליי כשאת יכולה❤️׳ סיימתי את השיחה.
החלטתי ללכת לראות טלוויזיה, ממילא יש עכשיו חדשות. אני רוצה לדעת מה קורה בעולם שלי.
״היום מצאנו את מי שהרעיל את המורה מתל אביב. שמו הוא ריף כהן. עכשיו נשמע למה הוא עשה את זה.״ שמעתי מהטלוויזיה וישר הגברתי.
״לפני כמה ימים כשנשלחתי להסגר החלטתי שזה לא מגיע לי. רציתי להראות לאהבה שלי כמה שאני חזק וגיבור ומה אני יעשה בשביל להיות איתה. אבל זה רק גרם לי לעוד שנות מאסר.״ הוא אמר. כזה קיטש ומטומטם.. הוא לא מבין שאני לא אהיה איתו יותר בחיים אחרי שהוא קרא לי בת זונה?!
״הלכנו לראות את חבריו של ריף.״ הם אמרו.
שמעתי דפיקה בדלת.
״הגענו לבית משפחת גל?״ שמעתי צעקות מבחוץ.
״רוי, מיקה!!!!״ צעקתי להם והם באו אליי.
״מה קרה?!״ הם שאלו בפחד
״יש בחוץ כתבים.. הם רוצים לראיין אותי כי ריף היה בטלוויזיה והוא אמר שהוא רצה להראות לי כמה שהוא חזק וגיבור והם באו עכשיו לפה לראיין אותי!! פליז תגידו להם שאני לא בבית״ אמרתי והם הנהנו. ראיתי אותם פותחים את הדלת ושמעתי צעקות
״אנחנו מצטערים אבל ים לא פה עכשיו. לכו בבקשה.״ מיקה ורוי אמרו והכתבים דחפו את הדלת וניסו להיכנס.
״אנחנו נקרא למשטרה!!!״ שמעתי את מיקה צועקת
פתאום נהיה שקט, משני הצדדים. לא הבנתי מה קרה. הצצתי החוצה לחלון ובדקתי למה כולם בשקט ומסתבר שהגיעו איזה כמה שכנים שהסתכלו כעוסים על הכתבים.
״מה אתם רוצים מהילדים המסכנים? הם בסך הכל ילדים תעזבו אותם ודי״ גברת אולגה אמרה. היא כזאת זקנה וחמודה😂
״גברת, בבקשה אל תתערבי. אנחנו צריכים את ים גל והיא לא יוצאת!״ היא אמרה ורוי ומיקה סימנו לה שהיא לא בבית.
״היא לא בבית! הייתי אצלהם לפני שהגעתם. ואל תקרא לי גברת!!!! עכשיו תעופו מפה כולם!!!!״ היא צרחה וראיתי אותם בורחים לרכב שלהם ונוסעים מהר.
״תודה רבה גברת אולגה. אנחנו חייבים לך״ הם אמרו והיא ענתה
״אויש נו די כבר עם הדור של היום.., כל מי שעבר את גיל 60 נקרא זקן. תקראו לי רק אולגה!״ היא אמרה וחזרה לבית שלה.
*צלצול טלפון*
׳הלו? ים?! את לא מאמינהההההה׳ שמעתי את ליהי צורחת לי בטלפון
׳מה קרה?!׳ שאלתי לחוצה
׳אני ושון חבריםםםם׳ היא צרחה לי
׳התנשקתם?׳ שאלתי נרגשת
׳כןןןןן׳ היא החזירה
׳גאדדדד את איתו עכשיו?׳ שאלתי
׳לא׳ היא אמרה ושמעתי עוד דפיקה בדלת
׳דקה דופקים בדלת אני תכף חוזרת אלייך׳ אמרתי לה.
הלכתי לכיוון הדלת, הסתכלתי לתוך העיינית וזו הייתה ליהי.
״איך הגעת לכאן? למה את לא עם שון?״ שאלתי והיא התחילה לספר לי על הדייט ועל הנשיקה המושלמת שהייתה להם ועל זה שהוא לקח אותה לאגם עם הרכב שלו ו--
״אגב אם כבר דיברנו על רכב, מחר אני עושה טסט!!!״ צרחתי לה
״אומייגאד מזל טוב אמן תעברי״
״אמןןןןןןןן״ צחקנו ונישקנו את האצבע והעלנו אותה למעלה לאוויר.סורי שלקח לי זמן לעלות פרק, ישלי בעיה עם הוואטפד בטלפון אז אני מהאייפד. ואני לעיתים רחוקות באייפד אזזזז ייקח לי זמן לעלות כל פרק. אז תודה מראש❤️ וסורי אם זה לא היה כל כך מעניין כי זה חלק לא משמעותי בסיפור😅
YOU ARE READING
אהבה בתיכון
Romanceעיר חדשה, בית ספר חדש, חברים חדשים, אהבה חדשה וחיים חדשים.. ים עוברת מהקיבוץ אל תל אביב וכך מתחילים חיים חדשים, ובמיוחד אהבה... *גילאי 11 ומעלה* מקווה שתאהבו❤️