~נקודת מבט ים~
"ימצ'וק חמודה שלנו, אני ואבא עוברים לגור בארצות הברית לשנתיים, רק אנחנו, כדי לחדש את הקשר שלנו ולחזק אותו. זה או זה, או שאנחנו מתגרשים." אמא ואבא אמרו לי, ואני התחלתי לבכות. איך אני אשרוד בלי אמא? בלי אבא? ואיך אני אדאג לאחים שלי?! אוף זה יהיה כל כך קשה!!!
"אז.. אממ, מתי אתם עוברים?" שאלתי בבכי.
"מחרתיים" אמא ענתה לנו.
עשיתי פרצוף מבואס ואז אבא אמר משהו.
"אבל, זה לא אומר שאנחנו לא יכולים לבלות בטירוף ביומיים האלה, נכון?!" וצחקנו כולנו.
עליתי לחדר שלי, איפה שליהי חיכתה לי והיא שאלה אותי מה קרה. "ההורים שלי עוברים מחרתיים לארצות הברית לשנתיים כדי לשקם את יחסיהם." אמרתי לה.
"אה ים כפרעלייך אנחנו הולכות היום למסיבה נכון?!" ליהי אמרה לי.
"שיטטט שכחתי את המסיבה!! אני חייבת לשאול את ההורים שלי" צרחתי.
~נקודת מבט רוי~
פאק ים הרגה לי את האוזניים.
"ים נשמה באלך לשתוק קצת?" שאלתי אותה לא מחכה לתשובה.
"תקשיב רוי יש היום את המסיבה הזאת של פתי"ש ( יעני פתיחת שנה ) של כיתות ז'-י'. אתה הולך?! כי קבענו ללכת עם אמא ואבא למסעדה" ים צעקה לי באוזן.
"אני הולך ברור! נצא מחר עם אמא ואבא" צרחתי לה בחזרה. "ושלא תעזי להתקרב עם הריף הזה!!!" הוספתי.
~נקודת מבט ליהי~
"ים נשמה, מי זה ה.. אממ ריף הזה?" שאלתי את ים.
"סתם איזה מישהו בכיתה ט' שכמעט אנס אותי היום.. לא ביג דיל.."ים החזירה לי תשובה.
"סתם כמעט איבדת את בתולייך ולא סיפרת לי?!?!" צרחתי עלייה.
"נו ליהי דיי אני מעדיפה שלא לדבר עלזה.." היא אמרה לי והבנתי אותה.
"טוב יאללה בואי לקניון נלך לקנות שמלה להיום, בכל זאת זה עומר מארגן את המסיבה" אמרתי לה והיא שאלה-"מי זה עומר ?"
"עומר זה אולי הילד הכי חתיך בשכבה!! איך את לא מכירה אותו?!" חח מפגרת איך היא לא מכירה את עומר? פחח.
~נקודת מבט ים~
הלכנו לקניון, נכנסתי לשירותי בנות ופתאום ראיתי את ריף.
הוא הכניס אותי לתוך התא של הנכים והתחיל להפשיט אותי.
"ריף יא מטומטם דיי כבר!! אני פאקינג בכיתה ז!!! ואנחנו לא זוג!!! ואני לא רוצה לאבד את הבתולים שלי עם ילד כמוך ועוד בכיתה ז!!!!" ויצאתי בריצה מהתא.
"ליהי את לא מבינה! הריף הזה שסיפרתי לך עליו.. אז הוא עכשיו הכניס אותי לתא של הנכים והתחיל להפשיט אותי וזה היה כל כך מפחיד!!" צרחתי לה בשקט. ( כןכן זה אפשרי ).
"אז הילד הכי ערס והכי מקובל בבית ספר חושק בך, ואת לא רוצה את זה?! ושהוא עוד ממש חתיך?!" היא אמרה לי.
"הוא אולי שנתיים מעליי.." אמרתי לה ונכנסנו לפוראבר 21 (forever 21 ).היי קוראות :-)
אני מבקשת שתגידו לי אם יש משהו שאפשר לשפר ואם אתן חושבות שהסיפור סבבה או שהוא משעמם אתכן! זה ממש חשוב לי לדעת :-)
הכותבת.והפרק מוקדש לילדה המושלמת הזאת
@alala
YOU ARE READING
אהבה בתיכון
Romanceעיר חדשה, בית ספר חדש, חברים חדשים, אהבה חדשה וחיים חדשים.. ים עוברת מהקיבוץ אל תל אביב וכך מתחילים חיים חדשים, ובמיוחד אהבה... *גילאי 11 ומעלה* מקווה שתאהבו❤️