~נקודת מבט כללי~
משפחת גל עוברת היום לתל אביב. כולם נפרדו מהם לשלום, והמשפחה נתנה להם את הכתובת של הבית שלהם.
*כעבור 4 וחצי שעות*
הם עדיין ברכב, נוסעים, וכולם ( הילדים ) מתלוננים על עוד כמה זמן מגיעים.
~נקודת מבט ים~
"נוווו אמא מתי מגיעים נמאס כבר לנסוע באוטוווווו כשכל האחים קופצים עלייךךך יואו נו כבררר" פאק אני חופרת.. יואו כבר נמאס לי כל הזמן אחים שלי עולים עלייייי וזה מעצבן בטירוףף שקב"ה ( קדוש ברוך הוא ) יעזור לייייייייי!
~נקודת מבט טל~
"ילדים! שקט! עוד מעט אנחנו מגיעים ובינתיים תפסיקו לריב!!! אתם מפריעים לאבא שלכם לנהוג!! ומגיעים עוד 20 דקות ים." אוף הילדים האלה משגעים אותייייייי אז מה אם הם ילדים?! כשאני הייתי ילדה לא התנהגתי ככה זה בטוח..
"הגענו ילדים."
~נקודת מבט ים~
פאק. זו הייתה הפעם הראשונה שכ"כ התרגשתי מהמעבר דירה הזה!!!
"סוף כל סוף אוויררר" צרחתי. ואז אמא כמובן, ביאסה "ילדים תעזרו לקחת את הדברים לבית. עידן וים, מזוודות, שירה קחי את הקטנה לגן שעשועים ורוי אתה עוזר לאבא להתקין כת כל הדברים שצריך."
אוף למה היא חייבת לבאס?! אומייגאד אני פאקינג מתה כבר לראות את החדר שלייי
"אמא אני קודם הולכת לראות את החדר שלי!" צעקתי לה.
אומייגאד. איזה חדר ענק. ואיזה כיף שהוא ורוד אני מתרגשתת. יצאתי החוצה ורצתי להורים שלי לחיבוק "אמא ואבא אני ככ אוהבת אתכם תודה על החדר המושלם"
והלכתי לבית הספר החדש.
YOU ARE READING
אהבה בתיכון
Romanceעיר חדשה, בית ספר חדש, חברים חדשים, אהבה חדשה וחיים חדשים.. ים עוברת מהקיבוץ אל תל אביב וכך מתחילים חיים חדשים, ובמיוחד אהבה... *גילאי 11 ומעלה* מקווה שתאהבו❤️