*כשאתן מגיעות לחלק של השיר, תיכנסו לשיר למעלה☝*
~נקודת מבט ריף~
״עומר. עומר יצחק.״ אמרתי להם.
״אתה יודע איזה כיתה הוא?״ הם שאלו אותי.
״י7 הוא איתי בכיתה.״ עניתי לשאלתם והם הלכו. פאק בחיים לא חשבתי שזה יצליח!
רצתי אחריהם לראות אם הם תפסו אותו והם שאלו אותו למה הוא נתן לי למכור את זה.
״מה?! בחיים לא נגעתי בסמים!! זה היום הראשון שלי פה!!! יםםםםםםם!!!!!!״ עומר אמר להם וים הגיעה.
״מה הולך פה?! תורידו אותו!!! אני מכירה את הבנאדם מאז שאני מכירה את עצמי הוא בחיים לא נגע בסמים!!״ היא אמרה ואני קרצתי לה מרחוק.
״אם כן, אז למה אמרו לנו שזה הוא מי שאמר לריף למכור סמים?!״ המשטרה אמרה מתחילה להתעצבן.
״זה לא הוא. הפלילו אותו! באמת! ממקודם עומר בא ונתן לי נשיקה כי פעם היינו זוג ואז ריף הגיע ואמר לו שלא יתקרב אליי בחיים ואני נתתי לעומר חיבוק. אז כנראה שריף הפליל אותו, נכון ריף?״ ים אמרה והמשטרה הסתכלה עליי במבט של ׳למה שיקרת לנו למען השם אתה הולך כל כך לחטוף על זה׳ ואני החזרתי במבט של ׳אני לא יודע על מה היא מדברת׳ ואז ים אמרה ״ריף, אל תעשה את עצמך. תעשה לי טובה.״
״אהה את מחזירה לי עכשיו? על מה שקרה?!״ שאלתי אותה רותח מעצבים.
״ריף אני לא רוצה לדבר איתך!! אתה הפללת את החבר הכי טוב שלי!!!״ היא אמרה, נתנה לי סטירה והלכה משם.
״ריף כהן, אתה בא איתנו עכשיו לכלא״ הם אמרו לי.
״בני זונות אני לא עשיתי כלום!!! ים יא חתיכת בת זונה את הולכת לשלם עלזה!!!!״ צרחתי בכל הכח.
״עכשיו, על זה שהתחצפת אתה מקבל עונש כפול. וגם, אני לא רוצה לדעת מה יקרה עם חברה שלך..״ השוטרים אמרו לי ואני רציתי רק לבכות. אבל עצרתי את עצמי. כי אני גבר שבגברים.
~נקודת מבט ים~
אני לא מאמינה שהוא עשה את זה. הוא לקח סמים כשאני הייתי איתו?! ידעתי שלא צריך לסמוך עליו. טוב שלא איבדתי את הבתולים שלי איתו. אני חייבת לספר לליהי.
״ליהי, אני חייבת לדבר איתך דחוף״ אמרתי לה.
״מה קרה חיימשל ריף?״ היא שאלה והתרגזתי רק מלשמוע את השם שלו!
״אני לא חיימשל ריף!! אנחנו הרגע נפרדנו. גיליתי שהוא לוקח סמים, ושהוא הפליל את עומר. וגם הוא קרא לי בת זונה. אז אני והוא גמרנו..״ אמרתי לה והיא נראתה נרגשת.
״חכי פה רגע.״ היא אמרה לי ורצה.
״כל הבנים, כל הבנים!!! ים גל מכיתה י7 פנויהההההה״ שמעתי בכריזה את ליהי צוחקת.
לפני שליהי הספיקה להגיע אליי כבר ראיתי איזה שלושה בנים מתקרבים אליי מנסים להראות חושניים.
״חמודים, הכוונה הייתה אל בנים חתיכים, שלא מנסים להיות חושניים, אלא שהם חושניים בעצמם.״ ליהי אמרה להם וצחקנו.
״ליהי, את יודעת שאני מתה עלייך נכון?״ שאלתי את ליהי והתחבקנו.
״אזזזז שמעתי שאת פנויה״ עומר בא אליי וליהי הלכה.
״שמעת נכון״ אמרתי וצחקקתי.
״אז מתי אני בא לקחת אותך?״ הוא שאל.
״אתה מציע לי לצאת איתך לדייט?״ שאלתי ׳לא׳ מבינה.
״לא, אני מציע לך נישואין. סתם בואי נקבע מתישהו לדייט, יכול להיות לנו סיכוי!״ הוא אמר לי.
״אני לא יודעת עומר.. בכל זאת אתה קוף, אני קופה ו--״ אמרתי והוא קטע אותי באמצע ״קוף שלך, ואת קופה שלי. נהיה ביחד. זה יכול ללכת. בואי ננסה״ עומר התחנן.
״יום שבת בשמונה. תפתיע אותי.״ אמרתי והלכתי. מרחוק שמעתי אותו צורח אל תוך עצמו יש! כל כך שמחתי שעומר בא עד לתל אביב.
״ים, אני הכי כן שאני יכול. אני אוהב אותך ואני רוצה שנצא לדייט״ איזה מישהו שאני לא מכירה בא אליי.
״תקשיב אממ..״ אמרתי בניסיון לחשוב על איך קוראים לו. ״שלמה״ הוא אמר וצחקקתי בתוך עצמי. בטח מהחנונים שמאוהבים בי. ״כן אממ שלמה, עד עכשיו לא ידעתי איך קוראים לך וגם, תסתכל איך אתה נראה. אז סורי אבל אממ לא״ אמרתי בנפנוף והלכתי. בדרך עוד איזה חמישה בנים עצרו אותי ושאלו אותי אם באלי לצאת איתם וכבר התחרפנתי. הלכתי לעידן ולרוי וקראתי להם לשיחת אחים.
״תקשיבו. תגידו לכל החברים המעפנים שלכם, שכבר קבעתי לי דייט. אז שיפסיקו להציק לי עם כל השאלות האלה ושיפסיקו לנסות להשיג אותי כי לא באלי!!״ אמרתי להם והם הלכו בצחקוקים.
***יום שבת 17:30***
׳ליהי בואי לבית שלי עכשיו!׳ שלחתי לליהי הודעה.
׳מה קרה? אני באה!!!׳ היא החזירה לי
׳ישלי דייט עם עומר.. נו בואי כבר׳ כתבתי לה ושמעתי דפיקה בדלת..
ליהי. כמה ברור.
״איך הגעת כל כך מהר?״ שאלתי וחיבקתי אותה.
״אני גרה שני בתים ממך. יאללה בואי למעלה אני יעזור לך להתארגן״ היא אמרה לי.
״קחי תלבשי את החולצה הזאת, הג׳ינס הזה, והנעליים האלה. תראי פצצה!!״ ליהי אמרה לי.
החולצה שהיא הביאה לי היא בעצם גופיית בטן, בצבע לבן שמאחורה ממש פתוח. הגופייה הזאת לוחצת בטירוף ככה שלא צריך חזייה מתחת () מכנס זה ג׳ינס קרעים תכלת על גבול הלבן סקיני ארוך והנעליים זה נעלי עקב שחורות 12 ס״מ עקב.
הלכתי להתלבש.
״את נראית מושלם״ ליהי אמרה לי וניגשה אל עבר השיער שלי כדי לסדר אותו.
״קוקו גבוה או פזור חלק?״ היא שאלה אותי.
״פזור חלק״ אמרתי והיא הוציאה את המחליק.
״אחח שרפת אותיייי״ צרחתי והיא לא הפסיקה לצחוק.
***יום שבת 19:30***
סיימתי להתלבש, להתאפר, לסדר את השיער, להתגנדר וירדתי למטה.
'עוד רבע שעה אצלך' קיבלתי הודעה מעומר.
'מחכה' החזרתי לו וסגרתי את הטלפון.
"מזה נשמה לאן את יוצאת ככה?" רוי שאל אותי.
"דייט" אמרתי באדישות לגמרי.
"את לא הולכת לשום דייט" הוא אמר לי.
"ומי אתה שתגיד לי לאן אני הולכת ולאן לא?" שאלתי בזמן שאני מטעינה את הטלפון והולכת לשירותים.
"האח הגדול שלך שההורים שלך החליטו שהוא ידאג לך" הוא אמר לי.
"אני לא צריכה שמישהו ידאג לי. אני מספיק גדולה" אמרתי מורחת עוד קצת אודם אדום חזק על השפתיים הגדולות שלי.
'בחוץ' קיבלתי הודעה מעומר.
'יוצאת' החזרתי.
"ביייייי" צרחתי כשלקחתי את הטלפון שלי מההטענה.
נכנסתי לאוטו.
"וואו. אהה א..את נראת מדהים" עומר אמר.
"גם אתה לא רע.." אמרתי וצחקנו.
"אז לאן אתה לוקח אותי?" שאלתי.
"סוד." הוא אמר ואני הפעלתי את המוזיקה. ברדיו היה את השיר של סליחה גומז שקוראים לו same old love וצרחתי את השיר בקולי קולות באוטו וגרמתי לעומר לצחוק בטירוף. נגמר השיר והוא סגר את הרדיו.
"את יודעת, מה שהגורל מחליט, זה מה שיקרה." לא הבנתי מה הוא רוצה מהחיים שלי. עשיתי לו מבט של 'מה לעזאזל?!'
"השיר, אותה אהבה ישנה. זה מעיד על זה שאנחנו צריכים לחזור להיות ביחד" הוא אמר לי.
"עומר, אתה יודע שאני מתה עלייך, ושאני אוהבת אותך מכל הבחינות, אבל בוא ננסה לפני שאנחנו מחליטים שאנחנו זוג. אתה יודע בכל זאת, שנינו השתננו לשנינו היו מערכות זוגיות עם אנשים אחרים, ואני לא בטוחה שזה יהיה 'אותה אהבה ישנה' אבל אני תמיד בעד לתת צ'אנס." אמרתי ונשקתי לו על הלחי.
הייתה שתיקה של איזה 10 דקות ואז הגענו.
"הגענו" עומר אמר.
הגענו למקום יפייפה.
היה שם אגם עם סירה מיוחדת ויפה, ליד האגם היו שלושה ספסלים שעל כל אחד מהם, חוץ מאחד היה זוג שהתנשק או אפילו רק התחבק. ליד כל ספסל היה שיח שעל השיח היה אורות יפים בצורת לב. הסתכלתי על עומר וחייכתי אליו.
"סתם מקום הא?" הוא אמר וצחקנו.
"זה מקום מושלם עומר" אמרתי לו ונשקתי לו על הלחי.
"בואי לסירה" הוא אמר לי וכך עשיתי.
"ליידיס פירסט" הוא אמר ונכנסתי והוא אחריי.
"אז מה, איך היה בקיבוץ כשעזבתי?" שאלתי.
"חזרנו לשגרה, עצובים. אחרי כמה ימים הגיעו אנשים חדשים לקיבוץ כאלה מהעיר. לא הכי נחמדים. המשפחות של דנה ונעמה עברו דירה, שון עבר לארצות הברית בכלל ואני. אני עברתי לפה" הוא אמר לי ונהנתי לשמוע אותו מדבר. ממש התגעגעתי אליו.
"נשמע כיף. ומה כאילו לא שמרתם על קשר?" שאלתי.
"בטח שמרנו!! עוד מעט משהו כמו חודשיים שון, נעמה ודנה עוברים לפה." הוא אמר והתרגשתי בטירוף.
התחיל קצת גשם ונפתחה עלינו מטרייה שלא נרטב.
"סירה מאוד שימושית" אמרתי וצחקנו.
הוא התקרב אליי. התקרב אליי מאוד. יכולתי ממש לטעום את השפתיים שלו ולהריח את הריח המדהים של האפטרשייב שלו.
הרגשתי את השפתיים שלו על שלי והלב שלי היה על סף התמוטטות. נתתי לנשיקה להמשיך. היינו במצב הזה 10 דקות ואולי אפילו יותר. לא הייתה לי הערכת זמן. כל העולם עצר באותו הרגע.
"אני אוהב אותך ים, מתי תביני?" הוא אמר לי תוך כדי הנשיקה.
"אני כבר הבנתי את זה" עצרתי את הנשיקה ואמרתי לו.
הוא לחץ על איזשהו כפתור שזה כנראה שייט אוטומטי כי הוא ישב לידי והסירה נסעה. המשכנו להתנשק עד שהגענו לספסלים. חשבתי שבסוף הערב הזה אנחנו נישב מחובקים אחרי שהבנו שאנחנו לא נועדנו להיות יחד אף פעם.
עצרנו לשנייה את הנשיקה כדי שלא ניפול למים וברגע שהגענו לאיזור היבש המשכנו להתנשק. התיישבנו על הספסל תוך כדי שאנחנו מתנשקים.
"אז.. את חושבת.. שאני ואת מתאימים להיות אנחנו?" הוא שאל אותי.
"אני חושבת ככה במיליון אחוז." אמרתי והוא החזיר לי במבט של 'יאללה כבר מאוחר בואי נחזור'.
נכנסנו לאוטו.
"לאן?" עומר שאל.
"לבית שלי¿" אמרתי בשאלה. הוא הנהן בהבנה.
"אבל לא עושים שום דבר אבל באמת שום דבר!" אמרתי לו ברצינות.
"בסדר, בסדר." הוא אמר לי ונסע.
הגענו לבית שלי ונכנסנו.
"אני בבית" צרחתי.
"רוצה לצרוח יותר חזק כדי ששחר תתעורר?" רוי אמר לי כשהוא בא לכיווני עם בוקסר, מנסה לסדר אותו ונראה שתוי.
"רוי תגיד לי שזה לא מה שאני חושבת שזה" אמרתי לו והוא צחקק.
"איכ נו רוי אני לא אמורה לדעת את זה" אמרתי לו והוא בא לחבק אותי.
"מה עומר עושה כאן?" הוא שאל אותי.
"מה ששחר עושה כאן, רק בלי סקס וכל זה.." אמרתי לו והוא הסתכל על עומר בפרצוף של 'אם אתה מכניס אותה להריון אני הורג אותך' ועומר החזיר לו במבט של 'אל תדאג אחי' ורוי החזיר לו במבט של 'אל תקרא לי אחי' ואז אני צרחתי
"אולי דיי כבר שניכם עם המבטים!! לא צריך להיות גאון כדי לדעת שרוי רמז לך לא להכניס אותי להריון, אתה ענית לו שלא ידאג וקראת לו אחי והוא אמר לך שלא תקרא לו אחי!! זה שאני בת לא אומר שאני מפגרת!!!" אמרתי ורוי הלך.
נכנסנו לחדר שלי, נתתי לעומר פיג'מה של גברים, החלפתי לפיג'מה והלכנו לישון.סורי אם יצא ארוך, לאב יו♡
YOU ARE READING
אהבה בתיכון
Romanceעיר חדשה, בית ספר חדש, חברים חדשים, אהבה חדשה וחיים חדשים.. ים עוברת מהקיבוץ אל תל אביב וכך מתחילים חיים חדשים, ובמיוחד אהבה... *גילאי 11 ומעלה* מקווה שתאהבו❤️