Prolog

134 13 1
                                    


I tako je Zlatni Grad sve više tamnio
Sa svakim korakom kojim ste kročili mojom dvoranom.
Divite se savršenstvu jer je kratkotrajna.
Donijeli ste grijeh na nebesa i propast na svijet.

Svetosavlje Threnodiesovo 8:13

Pjev Svijetla učio nas je da je čovjekova oholost donijela mračnjake u naš svijet.
Magovi su pokušavali prisvojiti nebesa, ali umjesto toga oni su ga uništili. Izbačeni su, deformirani i prokleti njihovom vlastitom pokvarenošću.

Vratili su se kao čudovišta, prvi od mračnjaka ikad stvorenih.
Postali su uništenje za zemlju, nezaustavljivi i nemilosrdni.
Kraljevstvo patuljaka palo je prvo i iz Dubokih Putova mračnjaci se obrušiše na nas ponovo i ponovo dok gotovo nismo bili pred istrebljenjem. Sve do pojave Sivih Čuvara.
Muškarci i žene iz svih rasa, ratnici i magovi, barbari i kraljevi... Sivi Čuvari žrtvovali su sve kako bi se zaustavila plima mračnjaka koja je preplavila svijet...i pobijedili.

Prošlo je četiri stoljeća od te pobijede i budno smo motrili na njihov povratak .

Oni koji su nas nekada zvali junacima sada su nas zaboravili. Ostala nas je tek nekolicina i naša upozorenja već su predugo ignorirana. Možda je čak i prekasno, jer vidio sam vlastitim očima što leži na horizontu. Stvoritelju pomozi nam...

Zapis iz dnevnika:
Duncan, zapovjednik Sivih Čuvara
Ferelden

DOBA ZMAJAWhere stories live. Discover now