Zaglušujući zvuci bitke ispunjavali su dolinu pod Ostagarom. Raskomadana tjela ljudi i mračnjaka natopljena kišom ležala su posvuda. Signalni toranj blještao je visoko nad dolinom i davao nadu u dolazak pomoći, no ona nije došla. Ljudi su gubili bitku. Nadvladani beskonačnim brojem mračnjaka koji su neprestano nadirali iz tamnih ponora, kraljeva vojska i Sivi Čuvari nisu imali šanse za pobjedu. Ne bez vojske generala Loghaina. Mladi kralj Cailan umirao je u rukama Ogera, Duncan je pado pod teškom, širokom sjekirom Alfa Hurlocka. Kiša je stvarala potoke krvi koja je trovala zemlju dok je preko crnog neba preletjela silueta zmaja...
Aedan se naglo uspravio u krevetu dok su mu prizori noćne more još uvijek bljeskali pred očima.
- Ah! Napokon si otvorio oči. Majka će biti zadovoljna.
Mladi Čuvar trznuo je glavom prema poznatom ženskom glasu i ugledao crnokosu djevojku zlatnih očiju.
- Ti si ona djevojka iz divljine? - upitao je promuklim glasom.
- Zovem se Morrigan ako si zaboravio i da, nalazimo se u divljini.
- Što se dogodilo, što je sa bitkom?- u glasu mu se jasno čula panika.
- Čovjek koji je trebao odgovoriti na vaš signal napustio je bojno polje. Mračnjaci su dobili bitku.
Na trenutak je nastala tišina dok je Aedan u šoku zurio u nju.
- Loghain je napustio bitku?! Izdao je kralja! Zašto bi to napravio?
- Ne znam tko je taj Loghain. Promatrala sam bitku sa uzvisine i vidjela kako mračnjaci preplavljuju kraljevsku vojsku. Svi su mrtvi.
Na njezinom licu nije bilo nikakvih emocija, a glas joj je i dalje bio miran i hladan kao da ti događaji ne utječu na nju.
Aedan je brzo iskočio iz kreveta zbog čega mu se zavrtjelo u glavi te je odmah sjeo natrag.
- Sigurno ima preživjelih, moramo ih spasiti.
- Oni koji su preživjeli odvedeni su u podzemlje da budu hrana drugima. Ići za njima bilo bi samoubojstvo.
Čuvar je u tišini slušao poražavajuće vijesti i razmišljao.
Morrigan ga je jedan trenutak promatrala zatim odobravajuće kimnula.
- Dobro to podnosiš. Tvoj prijatelj neprestano izmjenjuje tugu i poricanje.
- Alister je ovdje?
- Majka vas je obojicu uspjela spasiti iz tornja, iako je došla u posljednji čas.
Aedan ju je začuđeno pogledao zatim se namrštio.
- Kako nas je ona spasila?
- Pretvorila se u divovsku pticu i donjela svakog u jednoj kanđi.- rekla je sa osmijehom- Ne znam kako, pitaj ju, možda ti čak i kaže.
Ništa mu više nije bilo jasno. Zadnje čega se sjećao je kako mračnjaci u velikom broju navaljuju u toranj i zatim se probudio u kolibi usred divljine sa pričom kako ih je spasila lucidna starija žena.
- Zašto je onda spasila baš nas dvoje?
Morrigan je napravila nekoliko koraka zamišljeno gledajući u zemljani pod.
- To sam se i ja pitala. Za kralja bi dobili puno veću otkupninu.
Aedan nije znao bi li ga ova izjava trebala šokirati ili nasmijati. Gledao je u njeno lijepo bezizražanjo lice dok je ona mirno stajala pred njim i čekala sljedeće pitanje. Zaključio je da sada ionako nije važno stoga je duboko uzdahnuo.
- Hvala ti na svemu Morrigan.
Djelovala je zbunjeno i iznenađeno.
- Ja...nema na čemu. Zahvali majci, ona je obavila sav posao, ja nisam iscjelitelj. Usput, ona želi razgovarati s tobom. Čeka te vani sa tvojim prijateljem i psom koji cijelo jutro pokušava provaliti vrata da dođe k tebi.
YOU ARE READING
DOBA ZMAJA
FanfictionDoba zmaja se naziva vrijeme, kada čudovišna stvorenja zvana Mračnjaci, pronađu dušu drevnog Boga i okaljaju je svojom pokvarenošću. On tada ustaje u obliku zmaja i vodi ih u uništenje svijeta kojeg nastanjuju ljudi, vilenjaci, patuljci i čarobnjac...