Bitka za Crvene Litice

101 13 7
                                    

Narančasto sunce polako se spuštalo iza masivnih planina i ustupalo svoje mjesto srebrnim mjesecima. Aedan je prvi stigao do starog mlina i pridružio se sir Perthu koji je stajao na čelu grupe od osam vitezova. Zbog šljemova im nije mogao vidjeti lica, no napetost se osjećala u zraku i nije bilo teško zaključiti da su zabrinuti. Mladi Čuvar pomno je pratio široki put koji  se sa blagom uzbrdicom penjao na vrh brijega, zatim skretao na desno prema ulazu u dvorac. Sve je bilo mirno i tiho. Gotovo previše tiho. Primjetio je da se netko dolazi iz sela, uspinjajući se brzim koracima. Aedan je znao da dolazi ostatak njegove družine jer jasno čuo Alisterov iznerviran glas.

- Zašto stalno tvrdiš da sam glup?! Ja nisam glup. Zar ne?- upitao je najednom nesigurno na što se Morrigen zabavljeno nasmiješila.

- Ako moraš pitati...

- Zato jer vrijeđaš moje muževne osjećaje. Sve do jednog.

-  Onda ću ti svakako napisati ispriku kad sve ovo završi.

Rekla je rugajućim tonom na što se Alister namrštio.

- Školovan sam u hramu Pjeva. Učio sam povijest. Oni ne stvaraju glupe templare.

- Onda sam sigurno pogriješila. Jako sam impresionirana. - odgovorila je, ne udostojeći se pogledati ga.

- Nisi. - Alister se još više namrštio - Ni ne slušaš me uopće.

- Opa! Čini se da ipak jesi pametniji nego što izgledaš.  Tvoj hram se sigurno jako ponosi tobom.

- Jeste li završili? - Upitao je Aedan prekidajući njihovu prepirku.

- Za sada. - Odgovorio je Alister dok je pogledom strjeljao crnokosu vješticu.

- Gdje su ostali? Uskoro će mrak.

- Ovdje smo.

Čuo je Lelianin nježan glas. Okrenuo se i ugledao nju i Stena kako se energično uspinju k njima. Aedan se zadovoljno nasmiješio ugledavši Qunaria u oklopu i naoružanog širokim mačem za dvije ruke. Morao je priznati da izgleda zastrašujuće tako visok i krupan.

- Moj pas je hramu? - Upitao je Aedan Lelianu.

- Za sada, da. Jako se trudi pobjeći.

Mladi Čuvar je to i očekivao. Tako bi bilo uvijek kada bi negdje otišao bez njega, pogotovo ako je znao da ide u borbu.

- Ne brini se, neće uspjeti izaći.- Uvjeravala ga je ona, a Aedan se nadao da je tako.

Uskoro je stigao i Dwyn, naoružan teškim maljem dok su njegova dva stražara strateški rasporedila oružje. Jedan je nosio luk i strijele, a drugi mač i lagani štit. Pozdravili su se kimanjem glave nakon čega su se smjestili uz bok sir Perthovim vitezovima.
Sunce je potpuno zašlo, a tama je postajala sve gušća i uskoro su se uz svaku cestu u selu palile baklje dok je na sredini trga buknula velika lomača čiji se plamen dizao visoko iznad krovova kuća. Aedan je promatrao selo koje se prostiralo u dolini pod njima i nadao se da su spremni za užase koji ih čekaju. Vilenjak iz taverne je stigao posljednji. Tiho i gotovo neprimjetno je prošao uz njih te stao u zaleđe iza svih boraca. Njegovo pomalo izduženo lice, tipično za vilenjačku rasu odvalo je strah i zabrinutost dok je promatrao mračni dvorac iznad njih.
Kako je vrijeme odmicalo tako je napetost sve više rasla. Imali su previše vremena za razmišljanje o svim mogućim crnim scenarijima i to je stvaralo napetost među ljudima. Najednom je tišinu prekinulo melodično hihotanje za koje je Aedan sa sigurnošću mogao reći da pripada Leliani. Zbunjeno se namrštio i pogledao ju preko ramena, no ona je gledala Stena i neprestano se hihotala.

- Vidjela sam što si radio malo prije tamo. - Rekla je sa osmijehom kimajući glavom prema selu.

Sten je spustio svoj namršteni pogled na nju, očito ne znajući na što misli.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 25, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DOBA ZMAJAWhere stories live. Discover now