În vara anului 1983, într-un oras linistit lângă Minneapolis, Minnesota, a fost găsit cadavrul carbonizat al unei femei in soba de bucatarie de la o fermă mică. O camera video a fost, de asemenea, găsita în bucătărie, în picioare pe un trepied, indreptata spre cuptor. Nu a fost găsita nicio caseta în interiorul aparatului foto la momentul respectiv.
Desi scena a fost initial etichetata drept o crimă de către politie, o casetă VHS nemarcata mai târziu a fost descoperita în fantana fermei, care se pare că s-a uscat mai tarziu în acel an.În ciuda stării sale uzate, precum si faptul că aceasta nu avea continut audio, politia a fost în măsură pentru a vizualiza continutul casetei. Este descris o femeie care statea in fata camerei video, aparent acelasi aparat foto găsit în bucătărie de catre politie. După pozitionarea camerei incat sa se incadreze si cuptorul si femeia,din opinia femeii, ea sa întors la cuptor, a deschis usa, s-a tarat in interiorul cuptorului, iar apoi a închis usa în urma ei. După 8 minute, cuptorul poate fi văzut tremurand violent. În acel moment, cuptorul emana fum negru. Pentru restul de patruzeci si cinci minute de video, până când bateriile din aparatul de fotografiat au murit, a rămas în pozitie stationară.
Pentru a evita perturbarea comunitatii locale, politia nu a informat oamenii despre caseta gasita. Politia, de asemenea, nu este în măsură să determine cine a pus caseta în fantana, sau de ce înăltimea si statura femeii din film nu s-a potrivit cu inaltimea si statura femeii care a fost găsita în cuptor.