73-Sub domnia Diavolului

318 20 0
                                    


  "Negru,doar negru.Oare...am murit?Imposibil!Dar totusi...ce e acest loc?Pentru prima oara in viata,mi-e frica."Spunea asa zisa mea sora,Lana.Toti o credeam nebuna.Poate imaginatia ii juca feste.Poate...era doar un vis. Ma ridic de pe canapea,si merg in dormitor,gandindu-ma la spusele Lanei.
-Prostii.Fetita asta a innebunit.Gandesc eu.
A doua zi ,ma grabesc sa ajung la servici.Dintr-o data cineva ma impinge .Ma intorc si nimeni nu era in spatele meu.Mi-am continuat drumul. Abia m-am vazut ajunsa la servici,stiind ca acolo voi fi in siguranta.Dupa ce revin din pauza de masa,pe biroul meu gasesc un biletel pe care scria : "Ea imi apartine!".
-Mhm!Altul care are chef de glume.
Dupa ce ies de la servici, ma intrept spre casa.Eram oarecum speriata.Am constatat ca usa era descuiata.Intru.Pe canapea 'dormea' Lana.Ma apropii de ea.Era...moarta.Tip cat pot de tare.Dupa ce imi revin,sun la politie.Totii cred ca eu am ucis-o.Nu stiu cum sa dovedesc ca sunt nevinovata.
Acum stiu cum se simtea Lana.Regret ca n-am crezut-o.Urc in masina politistiilor.Dupre vre-o 3/4 km de mers,masina se opreste.Suspect este ca masina nu se opreste in fata unei sectii de politie,ci in fata unui cimitir.Politistii ma coboara fortat.Chipurile lor erau mult mai intunecate.Se putea citii tristetea din ochii lor.Ma tarasc pana la ultimul mormant din cimitir,arucandu-ma acolo.Totul era...negru.Simt cum cineva ma apuca de mana .Mana era rece.Avea niste ochi stralucitori.
Imi sopteste:
-Vino cu mine.
Am crezut ca esti Dumnezeu,deci am mers cu el.Surpirza cea mare este ca acea presoana era Diavolul.Mi-a prezentat iadul.Era de nedescris.Imi prind curaj si intreb:
-Ce fac eu aici?Cu ce am gresit?
Divalolul incepe sa rada,se intoarce si isi continua drumul.Peste cateva minute se opreste si mi-o arata pe sora mea. Era desfigura si plina de sange. Ma apropii de ea .O iau in brate si o intreb:
-De ce?
-Pactul meu cu diavolul.Du-te de aici.N-ai ce face intr-un loc ca asta,spune ea cu lacrimi in ochi.
Si atunci ma trezesc in fata cimitirului.Si-a dat sufletul diavolului.Hmm!Ce copila.
Imi aprind o tigara si pornesc spre casa.Vars cateva lacrimi pentru frumumoasa mea sora,cu toate ca e vina ei ca a muri.S-a 'jucat' cu cine nu trebuia.
Diavolul,viclean batran,este peste tot.Poate chiar acum e in spatele tau.  

Mituri,legende şi povesti de groazaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum