Acum 1 an a murit o fata numita Ioana. Ioana avea 14 ani. De ce a murit? Nu s-a sinucis, si nici nu era bolnava. A fost crima. Totul a inceput cand Ioana se plimba prin padure, adurea de la marginea orasului in care locuia. Se plimba des pe acolo, mai ales cand era trista. Cand era in mijlocul padurii, norii negrii s-au adunat asupra satului, si a inceput o furtuna groaznica: ploua cu galeata, fulgerele care brazdau cerul erau insotite de tunete asurzitoare. Ioana a fugit foarte repede pana a iesit din padure. Dar, s-a impiedicat la marginea drumului. O masina a oprit exact langa ea. Din masina a iesit un om negru, cu fata acoperita de o masca ingrozitoare. Acesta avea un cutit in mana. Acel om a injunghiat-o pe Ioana. Omul s-a urcat in masina si a plecat de acolo, cautand noi victime. Spiritul Ioanei a descis sa se razbune. Desi Ioana era o fata calma, stapana pe sine, nu putea accepta asa ceva! Daca cineva ar fi inselat-o sau ar fi mintit-o dar nu sa o omoare! A luat cutitul infipt in cadavrul ei, si a fugit dupa masina. Desigur, acum fugea repede ca vantul. Cand acel om era pe cale sa mai omoare pe cineva nevinovat, Ioana la injunghiat. Apoi a fugit in padure. Era multumita ca s-a razbunat. Gandul acesta o bucura foarte mult. Si acum se plimba prin acea padure, asteptand sa se reincarneze. Se spune ca, daca mergeti singuri intr-o padure, o sa o vedeti fantoma Ioanei, care se plimba de colo-colo, plangand ca a murit, si asteptand sa se reincarneze. Multi spun ca e doar "o poveste de adormit copii", dar, doar putinii oameni care i-au vazut fantoma, o sa creada aceasta legenda. Eu, intr-o zi cand ma plimbam intr-o padure, am vazut ceva alb, fugind printre copaci. Si azi am cosmaruri.