99-Metode de tortura din istorie

157 13 1
                                    


Uhuhu, acesti locuitori ai epocii medievale chiar erau foarte ingeniosi cu privire la metodele de tortura. Este un articol care din punctul meu de vedere merita citit.

Chiar dacă în ultimele sute de ani, cele mai multe ţări au abolit pedepsa cu moartea, secole la rând, mintea umană a născocit cele mai înfiorătoare şi mai elaborate metode de ucidere a condamnaţilor la moarte. Cu cât metodele de execuţie erau mai dureroase, mai înspăimântătoare, mai spectaculoase cu atât erau considerate mai instructive. "Greşelile" proscrişilor erau cel mai adesea de natură politică, militară, religioasă etc. Cei mai mulţi însă erau simple victime ale despoţilor vremii care foloseau aceste morţi crâncene mai ales pentru intimidarea vulgului. Vă prezentăm mai jos câteva dintre cele mai sinistre metode de execuţie din istorie.

1.SCAFISM

                           Metodă de execuţie străveche extrem de macabră, care provoca victimelor o durere de nedescris. Mai mult, condamnaţii trăiau săptămâni întregi. Primii care au folosit-o au fost perşii. Astfel, la început, cei care urmau să moară erau legaţi de o o barcă sau de o buturugă aflată în apă. Ulterior, erau forţaţi zilnic să consume cantităţi mari de lapte şi miere, până ajungeau să se îmbolnăvească de diaree. În acelaşi timp, o cantitate mare de fecale se strângea în jurul victimelor, ceea ce atrăgea insectele.

În acelaşi timp, corpul era uns cu miere, pentru a atrage albine şi alte insecte aflate în căutare de hrană. Durerea pare să fi fost inimaginabilă, mai ales din cauza insectelor care foloseau corpul oamenilor pentru a depune ouă, ce se transformau apoi în larve ce se hrăneau cu carnea vie. Moartea era lentă şi agonizantă, mai ales că de multe ori cei torturaţi erau hrăniţi zile la rând pentru a prelungi durerea. Potrivit unei lengende, criminalul lui Cyrus cel Tânăr a supravieţuit timp de 17 zile unei astfel de torturi, înainte ca inima lui să se oprească.  

Mituri,legende şi povesti de groazaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum