98-Blestemul tabloului-Copilul care plange

201 12 4
                                    


Septembrie 1985, cotidianul britanic The Sun publică un articol despre o familie din Yorkshire. Casa acestora a ars, din cauza unui incendiu care s-a declanșat în bucătărie. Într-o oră casa a devenit o ruină, neputându-se salva nimic din locuință.

A doua zi, când proprietarii casei au revenit la locul întâmplării, au descoperit cu stupoare că pe unul din pereți era un tablou care era intact. Tabloul era o reproducere a celebrului tablou Copilul care Plânge.
Pompierii care încercaseră stingerea focului nu au putut da o explicație la faptul că, pictura era intactă, cu toate că focul mistuise toată casa.

Șase luni mai târziu, o altă casă din Anglia a ars în întregime. De pe unul dintre pereți s-a putut recupera un tablou, intact, care era o reproducere a celebrului tablou Copilul care Plânge. Un pictor din Anglia reușise să picteze câteva sute de astfel de tablouri, care erau reproduceri după celebra pictură. Reproducerile au fost vândute în număr mare. În Anglia începuse o adevărată psihoză. Proprietarii acestor reproduceri au început să aibă întâmplări nefericite. Unii s-au îmbolnăvit subit, alții au murit, casele au fost mistuite de foc.

Autoritățile nu au putut explica care ar putea fi cauza acestor întâmplări nefericite. Jurnaliștii au început o anchetă cu privire la aceste evenimente. Unii proprietari de astfel de tablouri au încercat să le distrugă, dându-le foc, în speranța de a alunga blestemul dat de acest tablou. Stupoare, aceste tablouri nu ardeau. Jurnaliștii au apelat la un celebru ocult, în speranța că acesta va găsi cheia acestor evenimente.
Acest specialist a declarat că tabloul poartă un blestem, care aduce nenorociri. Pictorul Bruno Amadeo, autorul acestor tablouri, a încercat să liniștească spiritele, declarând că tablourile nu ard pentru că pânza este formată din fibre foarte rezistente.
Declarația sa a rămas fără efect. Jurnaliștii îndemnau pe toți proprietarii să arunce aceste tablouri, pentru a scăpa de blestem. Ciudat este faptul că pompierii au recuperat un astfel de tablou și l-au așezat pe unul dintre pereți. La scurt timp, chiar în sediul lor, s-a declanșat un incendiu. Istoria acestui tablou este foarte interesantă. Bruno Amadeo, autorul tabloului, a pictat acest tablou, având ca model un copil de la un orfelinat. Amadeo se atașează atât de mult, de acest copil, încât decide să-l înfieze.

La scurt timp, după ce a terminat tabloul, atelierul său a fost distrus de un foc. Nervos, pictorul l-a certat pe copil, crezând că acesta dăduse foc atelierului. L-a certat pe copil, iar acesta a fugit și nu s-a mai întors niciodată la pictor. De atunci, s-a născut o legendă care a devenit realitate. Mulți cred că pictorul a făcut un pact cu diavolul și tabloul este blestemat.

Mituri,legende şi povesti de groazaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum