Kafe den çıktığımız gibi beni bir poşetmişim gibi arabanın koltuğuna fırlattı. Bağırdı, çağırdı, azarladı, bana seni seviyorum dedi !!! Demesini bekliyordum. Tamam hadi sonuncusunu geçtim. Bağır çağır sinirlenmenin sebebini söyle. Ama ne yaptı bir tahmin edin. Eve bıraktı. Yol boyunca hiç konuşmadı ve hiçbir şey yokmuş gibi evimin önünde durdu.
-Şaka mısın sen ? Ne yapmaya çalışıyorsun?
-......
-Sana söylüyorum!
-İn arabamdan !
-.....
-Kıvırcık !
-Çok özür dilerim yine gününü mahvettim !!
Yarın kendimi ıspatlamam gereken bir maçım var ve ben tüm geceyi Özgürü düşünerek uykusuz kalmayacaktım ! (KALDI...)Gözlerim mi dolmuştu. Lanet olsun ! BAbama hiçbir şey demeden odama geçtim. Oda anladığından olacak odama bile uğramadı sağ olsun. Anlaşılan geçen yıllar babamı ideal baba yapmış.
Sabah alarma ve Özgüre bir kez daha küfrettim. Allah'ım dünyada başka bir ruh eşim var mı acaba ?? Bugün depresyondayım ve depresyonuma laik bir şekilde giyinmeye karar verdim. Siyah boğazlı bir kazak, siyah dar paça pantolon.. Saçlarıma tek aşık olduğum sahne işte. Siyahlar ve saçımın rengi, şahane ikili! Son olarak şarap rengi süet ceketimi ve botlarımı da giyerek şahane kombinimi tamamladım ! Babam bu sefer kahvaltı hazırlamamıştı ama bir not bırakmıştı.
#Süt iç Alçin ! Akşam erken gelmeye çalış alışveriş zamanı !#
Harika, babam ile alışveriş ne kadar kötü geçebilir ki ?
Bütün asabiliğim ile bahçe kapısından çıkarken, arabasına yaslanmış bir şekil de beni bekliyordu. Allah'ım bu nasıl bir görüntüdür ! Bahçe kapısının sesini duyunca(Tabi ki bilerekten fazla ses çıkarmasını sağladım) bana baktı ve bana doğru gelmeye başladı.
''Hadi atla getireyim kıvırcık''
Suratına bile bakmadan yürümeye başladım.
''Kızgın boğa hadi tirip atma ''
Kızgın boğa ?!
''Hadi sinirlenme ama, nefes alış verişini buradan bile duyuyorum.''
Dayanamayıp :
'' Defol yanımdan''
Ne yani mücadele yok mu ? Hemen mi pes ettin! Öküz! 2 dakika geçmeden yanımdan arabası ile basarak gitti. Pislik !
10 dakika sonunda okula gelmenin mutluluğu ve sınıfta kendimi uyurken hayal ederken koç yanıma gelerek bütün hayallerimi bana güzelce yedirdi
'' 2. Saat spor salonu! ''
Harika, ne kadar güzel bir gün dimi ?
İlk saate girmedim çünkü kahvaltı yamam gerekiyordu. Aç bir şekilde kendime işkence edemezdim ve herkesin gözü önünde açlıktan bayılmak istemiyordum.
Koskocaman kantinde tek başıma kahvaltımı yaparken telefonuma mesaj geldi.
HUZUR VEREN ÖKÜZ
*Heyecanlı mısın Kıvırcık*
Tabi ki cevap vermedim. Ondan hoşlanıyor olabilirdim ama benim de bir gururum var.
Zil çalmadan üstümü değiştim ve salona koçun yanına gittim. Ve bana şorta benzeyen bir kumaş parçası ve dizlik verdi. Gerçekten bu şortu giyecek miydim ! Ya bacaklarımı almamış olsaydım !?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDE Kİ SEN (ASKIDA)
RomanceBende ki sen... Bende ki seni görmen için gözlerime bakman yeterli olmaz.. Ben olman lazım, İçim olman lazım, Çünkü sen benim 'içim'sin, can parçamsın, her hücremin adısın.