Bir an her şeyi arkamda bırakıp annem ile gitmeyi düşünmüştüm. Ama olmadı. Bırakamadım arkamda bu güzel insanları. Yarım bırakamadım onları,bizi,beni.Biliyorum Özgür canı pahasına korur beni. Ama bende bundan korkuyorum ya. Beni canı pahasına korumasından. Ona zarar gelmesinden. Ben buna dayanamam ki. Şuan hepsi Egenin yazdığı o iğrenç mesajı hiç görmemiş gibi yapıp eğlenmeye çalışıyorlardı. Beni mutlu etmeye. Ama gözlerimden o yazı hiç gitmiyordu. Ne istiyordu bu çocuk benden.
"Her zaman yanındayım, bir yerlerden hep seni izliyorum. Merak etme dünya güzelim."
1 saattir yoldaydık ve Özgürler durmadan şarkıya bağıra çağıra eşlik ediyorlardı. Özgüre baktığımda göz göz geldik. Ama bu sadece göz göze gelmek değildi. Bu bakışı ikimizde biliyorduk. Bu iki kişinin birbirinden kopmamak üzere birbirine verdiği söz, seni seviyorum ve seveceğim bakışı.Sözler sadece sözlü olarak ifade edilmez. Hissedilir.
Uludağa vardığımızda Özge cıyak cıyak şarkı söylemekten yorgun düşmüş olacaktı ki uyuya kalmıştı. Biz arabadan indiğimizde Arda Özgeyi uyandırmak ile meşguldü. Soğuğu iliklerime kadar hissettiğimde şişme montumun içine biraz daha gömüldüm. Özgür bunu fark edip hemen yanıma gelerek beni kendisine çekip kolları ile sarıp sarmaladı. İşte huzur. Hani dünyalara değiştiremeyeceğiniz şeyler olur ya işte onlardan bir tanesi de bu.
"Aklından geçenleri biliyorum Alçin. Kendin için değil de hepimiz için doğru karar vermeye çalışmayı bırak. Kendin için doğru karar ver. Hani sen diyorsun ya siz mutlu olursanız ben mutlu olabiliyorum diye. Aynı şey senin içinde geçerli. Senin mutlu olacağın kararı ver ki bizde senin mutluluğun ile mutlu olalım. Hepimiz için doğru kararı vereceğini biliyorum. Şimdi bütün bunları bir kenara bırak ve sana yaşatacağım efsane tatiline 'ben geldim!'de."
Dedim ya hani bazen konuşmanız gerekmez diye. Sözcükler olmadan da sizi anlayabilecek birisi varsa eğer gidin ve ona hemen sıkı sıkı sarılın. Bunu sadece fiziksel olarak değil ruhunuz ile de yapın. Çünkü ben öyle yapıyorum.
"Yaşatacağım tatil derken ? Yaşayacağımız tatil Özgür." Güldü, güldün ve ben sana yine hayran.
"Tabi Özge kalkarsa eğer tatilimiz başlayacak. Özge kalkmayı mı tercih ediyorsun yoksa seni kara gömmemi mi ?"
"Sizi piç kuruları! Özgür benim ile iyi geçinsen iyi olur yoksa Alçin ile odayı paylaşan ben olurum sen değil!"
"Hey durun bir dakika ben zaten senin ile kalacağım Özge!"
"Tabi sevdiceğim formatta öyle."
"Format derken hayatım ?"
"Kırmızı iç çamaşırı tercih ediyorum gece hazırlıklı ol bebek"
"Hey!! Dur bi dakika. Seni pis sapık beni bekle!!"
"Yarın öleceklermiş gibi seviyorlar birbirlerini değil mi ? doya doya."
"Birbirlerinin hayatlarını seviyor onlar sadece birbirlerini değil."
"Arda yine felsefeye bağladın."
"Anlatırım bel ki bir gün... Sende anlamak istersen."
----------------
Odaya yerleşmeyi akşama bırakıp hemen kaymak için dışarı çıkmıştık bile. Kayak malzemelerini satın almak yerine kiralamayı tercih ettik. Tabi ki Özge benim odaya eşyalarını bırakmıştı. Gerçi Özgür format derken bundan bahsetmiyordu inşallah.
"Daha önce kayan var mı ? Ah pardon kaymayan var mı demek istedim."
Kimseden ses çıkmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDE Kİ SEN (ASKIDA)
RomansaBende ki sen... Bende ki seni görmen için gözlerime bakman yeterli olmaz.. Ben olman lazım, İçim olman lazım, Çünkü sen benim 'içim'sin, can parçamsın, her hücremin adısın.