Bölüm 25:PANİK

119 5 1
                                    

İçeriye doğru şöyle bir göz atıp bana doğru hamle yaptı. Ben korku ve panikle hemen geriye doğru adım attım. Korktuğumu anlamış olacak ki o iğrenç suratı bana şefkat ile bakmaya başladı.Yüzümü avuç içlerine alarak:

"Şiii korkma bebeğim. Benden korkmamalısın. Sana en son zarar verecek kişi benim."

Elini kolumdan tutarak beni sürüklemeye başladı.

"Çek ellerini üzerimden tiksiniyorum senden pislik herif! Bunu demeden iki kere daha düşün istersen en son senin yüzünden kanlar içinde yerde yatıyordum! Ve sen ne yaptın peki ? Beni orada bırakıp gittin. Tamam belki senin suçun değildi, o zaman neden bırakıp gidiyorsun he söylesene!"

""Çok korktum Alçin,paniklemiştim, seni öyle yerde yatarken görünce ne yapacağımı bilemedim... Ben... Ben çok özür dilerim ne olur affet beni."

Öyle telaşlı ve istekli görünüyordu ki. Normal değildi, olamazdı. Gerçekleri göremeyecek kadar kafayı sıyırmıştı.

"Özgür uyanıp burnun ile ağzının yerini değiştirmeden git artık!"

Kolumu ellerinden kurtarıp tam gidiyordum ki bu sefer ellerimden tutmaya çalışarak yalvarmaya başladı:

"Alçin, Alçin lütfen dur gitme,yalvarırım. İkimizin ne kadar güzel olabileceğini düşünebiliyor musun ? Hayal etsene. Ben her gece hayal ediyorum, hayali bile bu kadar güzelse gerçeğine kalbimin dayanıp dayanamayacağını düşünüp duruyorum."

Ben şok olmuş bir şekilde ona bakarken gerçekten başımın belada olduğunu hissetmeye başladım.

"Sen delisin! Delinin önde gidenisin! Rahat bırak beni! Benim hayallerime yakışan birisi varsa oda Özgürdür! Sen benim hayatımın içinde bile olamazsın !"

Sözlerimin fazla geldiğini göz bebeklerinin kararmasından anlayabiliyordum. Sıçmamıştım değil mi ? Kahretsin karşımda manyağın teki olduğunu unutmamam gerekiyordu.

"Onu geberteceğim!!! Kimse elimden alamayacak. Yine seni benden alamayacaklar! Bu sefer izin vermeyeceğim. Yıllar önce izin verdim ama bu kez olmaz! O ateş kırmızısı kıvırcık saçlarını, ses tonunu bir daha kaybetmeyeceğim!"

Ben yine ağzım açık şok olmuş bir şekilde söylediklerini anlamdırmaya çalışırken o çoktan kapıya dikilmiş, Kapıyı yumrukluyordu.

"GÜM,GÜM,GÜM"

Ahh hayır olamaz!!!!!

Hemen koşarak yanına gidip,koluna asıldım

"Dur,lütfen dur! Ne yapıyorsun sen"

GÜM;GÜM;GÜM

Son kapıyı yumruklayışında içerden benim sesim duyuldu

"Alçin..."

"Bak ne olur git, lütfen. Söz sana zaman ayıracağım ve derdinizi çözeceğiz tamam mı ? Hadi git şimdi lütfen" Resmen oturup hüngür hüngür ağlayacaktım. Her şey boka saracak ve Özgür katil olacaktı!

"Söz ver Alçin!"

"Söz Allahın cezası söz!"

Tam Ege arkasını dönmüş bir adım gitmişti ki kapı açılıp Özgür ortaya çıktı.

"Alçin, ne işin var senin burda. O giden kim?"

Kalbimin sesini duyabiliyor mu acaba ?

"Şey, Özgelerin odasının kapısını çaldım ama duymadılar, bende oda kartını almayı unutmuşum. Sen de kapıyı açmayınca görevliden odayı açmak için kart istemiştim ki gerek kalmadı."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENDE Kİ SEN (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin