Hayatım

384 22 1
                                    


Sessizlik beni korkutuyordu.Annemi merak etmeye başladım ve masadan hızlıca kalkarak annemin yanına gittim balkonda durmuş bir şeye bakıyordu. "anne iyi misin? neyin var?" "görmüyor musun kızım yağmur bütün çamaşırları ıslatmış"
annemin bu sözünden sonra rahatladım ve gülmeye başladım.Annem şaşırmış bir şekilde beni izliyordu "bir şey yok anne bana öyle bakma" Bir anda okul aklıma geldi içeri koşarak gittim ve biraz daha oylanırsam geç kalacaktım "Anne ben çıkıyorum" annemin cevap vermesini beklemeden kapıyı kapattım ve merdivenleri hızlıca inmeye başladım.Dışarıya çıktığımda yağmur çok yağıyordu. otobüs durağına gidene kadar sırıl sıklam olmuştum neyse ki otobüs hemen gelmişti.Otobüse bindim boş bir yere oturdum.Okula gidene kadar bende size kendimi tanıtıyim.Ben Begüm Sarıkaya Melek Sarıkaya ve Serkan Sarıkayanın tek kızı babam ünlü bir savcı, annem ise ünlü bir ressam annemin tam tamına 10 tane sergisi var birde kendine ait bir Atölyesi bu benim ailem. Arkadaşlarım ise duru ile selin 1. sınıftan beri beraberiz evlerimiz bile yan yana He unutmadan bide sinan var onunla sonradan arkadaş olduk oda duruyu seviyor zaten onun için bizimle takılıyor duru sa onu seviyor aslında ama söylemiyorum neymiş utanıyormuş bu lafı duyduğumda hep Gülesim geliyor sevmeye uutanmıyor ama söylemeye utanıyor "son durağa geldik inmeyen kalmasın" şöförün sesiyle aşağıya indim ve artık okuldaydım.

KÖTÜ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin