Ben asla aşık olmam

299 22 0
                                    

Okulun kapının önünde duran duru ile selin beni görünce bağırıp çırpınmaya başladılar."Begüm koş koş" yine ne oldu kesin selin birisine aşık oldu erkek de buna posta koydu her zaman ki şeyler bu yüzden yavaş yavaş yürümeye devam ettim. yanlarına vardığım da konuşmaya başladılar ikisi aynı anda konuştukları için bir şey anlamıyordum bide yağmurun altında duruyorduk."kızlar sınıfta konuşsak" dedim ve ikiside başını olumlu anlamda salladı.beraber sınıfa gitmek için yürüyorduk duru ile selin gülüyordu onlara dönüp "kızlar neyiniz var neden gülüyorsunuz?" dediğim de ikiside sustu ciddi bir ifadeyle "biz gülmüyoruz" dediler ve önüme geçip yürümeye başladılar bende hiç bir şey olmamış gibi yürümeye devam ettim.Sınıftan içeri girdiğimiz de bizim sınıfın erkekleri hayvan gibi gülüyorlardı.Onları aldırmadan sırama oturdum tabi oturmaya çalışıyorum öküz cenk sıramın üstün de bir kızla oynaşıyordu."cenk bey bu işi başka yerde yapsanız burası benim sıram"
cenk bana baktı ve "ooo güzellik sen mi geldin geldiğini fark etseydim çıkardım" dedi ukala bir tavırla benim cevap vermeme gerek yoktu gözlerimi devirmem yeterdi ve öyle de oldu. sırama oturdum ve duru ile selin bana bakıyorlardı "ne bakıyosunuz otursanıza" dedim ama onlar hala bana bakıyorlardı " ne... ne oldu kızlar" dedim ve hele şükür duru konuştu "kızım sana sabahtan beri hir şey demeye çalışıyorum okula yeni bi cocuk gelicek inşallah bizim sınıfta olur mudur sınıfına gireken gördüm çok yakışıklı belki sende ona aşık..."sözünü kestim ve "ben asla aşık olmam duru bunu bilmiyorsun sanki size kaç kere söyledim erkek muhabbeti açmayın diye" bir anda sınıf kapısı açıldı ve içeri biri girdi herkes birden ayaklandı ne oluyor burada bu da kim?

KÖTÜ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin