Burak'tan
Begümü öyle yerde başı kanarken görünce delirdim o adama yumruklar atmaya başladım durunun Begüm diye bağırması sonucu durdum Begümün yanına gittim.Başı kanıyordu Begümü kucaklayıp arabama bindirdim.Arabayı çok hızlı kullanıyordum 10 dakika sonra hastane de olmuştuk.Tekrar Begümü kucaklayıp hastanenin içine girdim. "Doktor yok mu!!" diye bagiriyordum hemşire yanıma gelince sedye çağırdı. Begümü sedyeye koydukdan sonra elini tuttum. Kısık sesle begumle konuşuyordum.
"Lütfen uyan Begüm lütfen uyan ve bana bağır o sana asla cevap veremedigim şeyler söyle gözlerine uzun uzun bakmamı sağlayan beni kendine kilitleyen gözlerini aç" Gözlerim yanmaya başlamıştı hemşire Begümü alıp bir odaya girdiler.
Yere çöktüm sırtı mı duvara yaslladim ellerimi saçlarımın arasına soktum.
Bir süre sonra duru Begümün babası ve bir kadın geldi galiba durunun annesi olmalı. Duru yanıma cokerek "durumu ne" dedi"lanet olsun ki hiç bir şey bilmiyorum sabahtan beri icerdeler çıkan da bir şey demiyor" gözümden bir damla yaş akmıştı.
Sonra hemşirenin doktor leventi çağırın diye bağırdığını duyunca başımı kaldırdım. Doktorlar hemşireler koşturuyorlardı.Doktorun teki yanımıza gelip.
"Hasta yakınları siz misiniz" dedi Begümün babası
"ben babasıyım" dedi hepimiz doktorun etrafındaydık doktor başladı konuşmaya."bakın ilk önce her şeyden önce sakin olun kızınız başına fair bir darbe almış ve kan kaybı çok bize ab+ kan grubu lazım acil yani aynı kan grubu lazım başka kan grubundan alamıyor. Beyefendi sizin kan grubunuz ne?"
"benim kan grubum ab- ben ona kna veremem allah kahretsin annesinin grubu ab+ bizim ailede sadece onlar ab+ şimdi ne olucak" dedi Begümün babası
benim kan grubum da uymuyor. duru konuşmaya başladı.
"benimde uymuyor anne senin kan grubun ne?" dedi duru annesi başını olumsuz anlamda salladı şimdi ne olucak.Hemşire çıktı doktoru çağırdı. Bu sıra da yanımıza bir çocuk geldi "kan lazim galiba"" dedim duru başını olumlu anlamda salladı.
"Hangi kan grubu" dedi sinirden ellerimi sıkıyordum "sanane lan" diye bağrınca herkes bana baktı duru yanıma gelip "sakin ol burak burda Begüm söz konusu" dedi ve çocuğa döndü "ab+" dedi.
"eğer izin verirseniz kızınıza ben kan verebilirim benim kan grubumla aynı" dedim bu sefer daha çok sinirlendim tam konusucakken Begümün babası konuştu
"çok saol oğlum çok saol" diyip çocuğa sarıldı. Allah ım bu olamaz bu çocuk mu lan verecek begüme.
İkisi birlikte gittiler. 1 saat sonra doktor "burak kim" dedi. bende ayağa kalktım "benim" dedim. Şuan ne olduğunu merak ediyordum.
"Hastamız sizin isminizi sayıklayıp duruyor isterseniz içeri girip bir bakın sevgilisi misiniz?"diye soru yöneltti.
Begüm benim ismimi sayıklıyormuş bu beni mutlu ederken doktorun sorduğu soru içimi acıttı.
"malesef Hayır" dedim ve içeri girdim.Begum öylece yatıyordu. Şuan eskisi gibi olmasını istiyordum bana bağırsın sonra çekip gitsin. Elini tuttum"Lütfen uyan" dedim ve başımı elinin üstüne koydum.
"Seni seviyorum" Begümün sesiyle irkildim ne demişti elimi yüzüne koydum "bir daha söyle Begüm ne dedin"
"seni seviyorum" dedi kimi seviyordu sevdiği birisimi vardı.
"Begüm kim bu" dedim biraz bekledikten sonra ağzını oynattı."Beni sürekli üzen kişi" dedi sonuna doğru sadece ağzını oynatmıştı.
"Begüm seni üzen kişi kim" dedim
bu sefer "ÖLÜYORUM" dedi.
"Begüm ne diyorsun Begüm!!" birden bakineden sesler gelmeye başladı.Dışarı çıkıp doktorlara seslendim beni çıkartılar ben çıkarken."Hastayı kaybediyoruz" demişlerdi Hayır hayır bu olamaz Begüm beni bırakmaz etrafı mı tekmelemeye başladım duru durdurdu beni
"o isilesicek yapma böyle" dediğinde durdum yere çöktüm gözlerimi kapattım.Doktor çıktı. Doktorun yakasına yapışıp "ne olduğunu söyle söylesene doktor" doktorun ağzından sadece şu kelime döküldü "Üzgünüm"
Doktoru kenara itip odaya gittim Begümün üstünü örtüyorlardı.
"durun yapmayın bırakın onu dokunmayın ona defolun defolun gidin!!!" etrafı kırıp döküp geçiyordum Begümün saçlarını elime aldım Ağlıyordum ölünceye kadar. "Begüm, güzelim hadi aç gözlerini ve bu şaka de hadi güzelim" dedimAma açmıyordu gözlerini duymuyordu beni "BEGÜÜÜÜÜÜÜÜMM!!!" diye bağırdımda iki kişi beni kollarından tutup dışarıya attı. "bırakın beni bırakın!!" durunun yanına gittim o kadar çok çaresizdim ki duruya yalvardim ama oda hiç bir şey yapmıyordu.
Birisi beni dürtüyordu bir kızdı bu duru.
"burak uyan hadi Begüm uyanmış onu yoğun bakımdan çıkartıp normal odaya aldılar birazdan yanına gidicez git elini yüzünü yıka güçlü durmalıyız onun yanında" dediğinde ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.
Biran bir Ohh çektim hepsi rüyaymış ayağa kalkıp duruya sarıldım ne olduğunu anlamak için bana bakıyordu
"Elimi yüzümü yıkayıp gelicem" dedim.
"Telefonuma bir mesaj geldi şimdilik onu kurtardın ama bir dahakine bu bu kadar basit olmıcak BURAK ACAR"
Hangi şerefsiz beni işletiyordu kimden bahsediyordu aklıma Begüm geldi kesin bu tayfun pici ama o olamaz o en son öldürülmek içim benden emir bekleniyordu
Telefonumu alıp mesutu aradım korumalardan biri "alo hala orda mı"
"..."
"sıkın şerefsizin kafasına" dedim ve telefonu kapattım peki bu kimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ AŞK
AcakBazen diyorum ki kendi kendime nasıl oldu bütün bunlar hayatım nasıl değişebildi bu kadar. En ufak bir şeye mutlu olan ben en ağır darbeleri yediğim de ağlamayan ben nasıl olur her gece bir şarkı sözüyle ağlamakdan gözlerim şişer. Bazen hayatımda o...