Bu nasıl olur du buragin burada je işi vardı. Sarp neredeydi ?? neden beni havuza girip beni çıkarmaya çalışıyordu. "Hey bırak beni sen kimsin ki bana dokunuyorsun"
"Begüm sakin ol neyden bahsediyorsun" "bırak beni hayvan bak hala tutuyor bırak beni burak"
"Begüm ne burağı ben sarp" sarp mı??? nasıl olur bu . sen buraksın.
dikkatli baktığım da gerçekten de sarpdı ben nasıl böyle bir yanlış yapabildiği. Sessiz düşüncelerle kendimi bogarken sarp konuşmaya başladı "burak kim? kimden bahsediyordun? sen iyi misin?" sarp o kadar çok soru sormuştu ki sıkılmıştım "sarp bu kadar system ben gidiyorum" dedim ve sarp'ın elini belimden çekerek havuzdan çıktım.Ne olduğunu anlamaya çalışıyorum herhangi bir cevap arıyordum ama bir türlü cevap bulamıyordum. sarpla burak benziyormuydu yoksa bana mı öyle geliyordu.Bu düşüncelerle beraber caddeye varmıştım karşıdan karşıya geçmek için ayaklarımı haraketleri ettirmiştim. bir an yolun ortasında durdum bana doğru gelen hızlı arabayı izliyordum cekilmiyordum çekilmek istemiyordum. Gözlerimi kapattım be olacakları kabullenmistim ki kolumdan birisi tuttu ve beni kenara çekti hala gözlerimi açmıyordum Beni kim cektiyse arabanın bana zarar vermesine engel olmamıştı. gözlerimi açtığımda karşımda selini gördüm korkmus bir şekilde bana bakıyordu.
korkudan titreyen sesiyle "iyi misin" dedi. "iyiyim sen iyi misin" dedim başını salladı. "artık vakit kaybedemeyiz" dedi ve kolumdan tutarak peşinden sürüklemeye başladı ne yapıyorsun demeye kalmadan siyah bir arabanın önünde durduk beni içeri sokmaya çalışıyordu.Isi fazla zorlastirmadan içeri girdim.arabada burak da vardı. selin arabaya biner binmez konuşmaya başladı "Begüm beni dinle ondan uzak dur bak biz burakla konuştuk o herseyi bana anlattı" "ne, ne konustunuz selin. ne zamandan beri tanımadığın kişilerle benim hakkımda konuşur oldun" "Begüm bak her şeyi yanlış anlıyorsun ve hiç bir şeyi bilmiyorsun" "selin seni dinlemek istemiyorum unutmadan şunu da söyliyim begun diye bir arkadaşın yok artık yanında ki kişiyi Begüm diye dolaştırırsın artık" dedim ve arabadan indim. Selin kendini ne zannediyordu arkadaşım olması hayatıma burnunu sokacağı anlamına gelmiyordu. Bu arada selin acaba kimden bahsediyordu aklımda birsürü soru vardı.peki bunları kim cevaplayacaktı Ahhhhh!! kiminle çarpıştım ben başımı kaldırıp baktığımda karşımda o kızı gördüm o gün kafede buragin yanında olan kız.
" aaaa sen miydin ezik!! senin burada ne işin var yoksa sende mi başladın bu işe" Ne diyordu bu ne işinden bahsediyordu etrafa baktığımda şaşırmıştım nasıl bir yerdi burasi buradan hemen gitmeliydim. koşmaya başladım. herkes bana bakıyordu bakışları aldırış etmemem gerekirdi. yavaslamaya başladım o sırada yine o siyah arabayi gördüm içinden burak ve selin çıktı bunların aralarında ne vardı???
burak'ın ağzından
Begüme bir türlü bir şey anlatamıyorduk,dinlemiyordu başının dikine gidiyordu ona sarp'ın nasıl birisi olduğunu anlatmanın bir yolu olmalı nasıl nasıl tabi ya onun arkadaşları neydi begümün yanında oturan kızın adı Sibel miydi Hayır hayır selindi evet selin. ona ulaşmak için bir kaç bilgi edindim kızın numarasini aldım ve aradım onunla bulusmak istediğimi söyledi sevinmisti şaşırmadım zaten her kızın istediğiydi benimle konuşmak her neyse. bir kafeye oturdum ve onu bekledim her kız geç mi kalırdı. yapmam gereken şey selini elime alıp ona her dediğimi yaptırmak gelmişti en sonunda direk konuya girdim "selin sana yardım edicem" dedim selin daha hic bir sey bilmeden tamam dedi onun değil benim yardıma ihtiyacım vardı. her neyse selinle 1 saate kadar konuşmuştuk artık her şeyden haberi vardı ve Begümle konuşmak için yola çıkmıştık.Ama selinin bir Şartı vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ AŞK
RandomBazen diyorum ki kendi kendime nasıl oldu bütün bunlar hayatım nasıl değişebildi bu kadar. En ufak bir şeye mutlu olan ben en ağır darbeleri yediğim de ağlamayan ben nasıl olur her gece bir şarkı sözüyle ağlamakdan gözlerim şişer. Bazen hayatımda o...