Bade ne saçmalıyordu böyle. Seli. geri gelicekti ne olursa olsun geri gelecekti .Badeye baktım ve "devam et" dedim "bakın ben çok Üzgünüm ama başka çarem yoktu eğer konuşursam bende ölücektim"
ne seli ölmüş müydü? durunun sesiyle ona baktım "ne diyorsun sen ne ölmesi selin öldüyse senin yüzünden" dedi okul bahçesindeki herkes bize bakıyordu duruyla badenin kolundan tuttum ve tiyatro salonuna götürdüm. "Bade bize ne olduysa en baştan anlat ve duru sende asla ve asla bağırıp ağlamıcaksın" duru başını salladı vs Bade konuşmaya başladı "o gün selin o odaya ali için gelmişti tek isteği aliyle sevgili olabilek önceden aliyle konuşup buluşmuştu ali ona ancak onunla birlikte olursa sevgili olacağını söyledi..." ve sustu bir yere bakıyordu onun baktığı yere bizde baktık ama bir türlü onun ne gördüğünü göremedik "nete bakıyorsun" " o burda benim gitmem lazım" dedi ve hızlıca koşmaya başladı "dur gitme bekle bize anlatacaklarin var" dedim ama beni dinlemedi gitti. duruyla biz şaşkınlıkla birbirimize bakıyorduk ne olmuştu ona?? niye birden gitmişti?? ne oluyordu burada"
Şimdi seline ne olduğunu nasıl òğrenecektik "burak dan yardım alalım o herseyin sahibi değil mi elbet bir şekilde bize yardım eder" bu fikir hoşuma gitmesede seline ne olduğunu öğrenmek için bunu yapmak zorundaydık "tamam hadi gidelim"
dedim. tiyatro salonundan çıktık. Buragi aramak için ayrı ayrı yerlere gitmiştik. ben sol tarafa duru ise sağ tarafda arayacakdı. offf burağa ihtiyacım olduğunu düşündükçe sinirleniyordum Allahım nolur burak Hemen anlatsın ve bu okuldan gitsin bir daha da hiç ve hiç görüşmeyelim. telefonumdan çıkan müzik sesiyle telefonuma vaktim duru arıyordu
telefonu açtım "efendim. duru" dedim
"hemen arka bahçeye gel onu buldum"dedi. arka bahçeye gidecekken sarp'ı gördüm. "sarp ne işin burada" diye sordum sarp güler bir yüzle "seni almaya geldim" dedi
"sarp Üzgünüm seninle gelemem isim var" dedim ve sarp'ı arkamda bırakarak arka bahçeye gittim duruyla burak beni bekliyordu galiba
"Nerede kaldın kızım seni beklemekten ağaç oldum" "geldik ta işte sarpla karşılaştım o beni lafa tuttu" burak lafa atladı " sana onunla konuşma diyorum başın derde girecek" "sa-na-ne" dedim ve duruya döndüm "duru şununla sen konuş ben bununla uğraşamam" duru "tamam" dedi. Duru başladı konuşmaya "bize yarım et lütfen selin Nerede bilmek istiyoruz" dedi burak "ben bir şey bilmiyorum yardım da edemem daha fazla konuşma" dedi ve gitti
"ukala iyi ki yardıma ihtiyacimiz var hemen boburlen öküz" dedim burak durdu bana baktı "saol" dedi ve gitti pislik ya pislik başka bir açıklaması yok. sinirle sınıfa çıktım çantamı aldım ve okuldan çıktım. Biraz yürüdükden ömrü bir araba önümde durdu ve penceresi açıldı sardı biraz olsun rahatlamistim "hadi gel beraber gidelim" dedi "tamam"dedim daha sonra da arabaya bindim beraber yüzme salonuna gittik sarp da tuhaf olan bir şey vardı bana karşı çok iyidi acaba başkalarına karşı da mı böyledi onun hakkında aklımı karıştıran daha farklı bir soru vardı neden bizim okuldaydı?? bu soruyu ona da sordum ama verdiği cevap bu sorunun gitmesine için vermesti. 2 saat çalıştıktan sonra eve gitmek için Yola çıktım. Annemle babamı gördüm bir cafede oturuyorlardi yanlarında bir kişi daha vardı ama göremiyordum annemi aradım "alo anne nedesin"dedim annem bana "atolyedeyim kızım neden sordun" dedi annem bana neden yalan söylemişti telefonu kapattım ve eve gittim direk odama girdim ve düşünmeye başladım ne ne oluyordu etrafımda neden kimse yoktu??neden bana yalan söylüyorlardı??bana yardım edecek kimse yokmuydu??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ AŞK
RandomBazen diyorum ki kendi kendime nasıl oldu bütün bunlar hayatım nasıl değişebildi bu kadar. En ufak bir şeye mutlu olan ben en ağır darbeleri yediğim de ağlamayan ben nasıl olur her gece bir şarkı sözüyle ağlamakdan gözlerim şişer. Bazen hayatımda o...