Sır

236 25 0
                                    

Oydu nasıl olur o buraya nasıl geldi?
duru da benim gibi şaşırmış bir şekilde ona bakıyordu.Ayaga kalktım ve ona doğru yürüdüm "nasıl gelirsin buraya sen nasıl yıllar önce defolup gittiğin gibi tekrar git ve gelme degol" sınıfta ki herkes bize bakıyordu karşımda ki duran kişi hala bana bakıyordu ve en sonunda cevap verdi "artık gitmeyeceğim senin için geldim" dedi ben sinirli bir şekilde bağırmaya başladım " kim sana gelmeni söyledi kim istemiyorum seni sen benim hayatım da yoksun git" gözlerim mi dolmuştu Hayır Begüm ağlamıcaksın. yanıma cenk geldi ve onu sınıftan çıkardı cenk onu sınıftan çıkarırken bana şunları söyledi "ben burdayım artık burdayım" dedi ben ise onu duymamış gibi yaptım ve sınıfta ki bakışları yok etmek için bir şey yapmam lazımdı arkamı döndüm ve bir an burağı gördüm "hey yeni çocuk ne bakıyorsun özel denilen bir şey var bu kadar meraklıysan başka sınıfa git başka sınıflarda senden çok var" diye çıkışmıştım zaten gıcık olmuştum ben bunları dedikten sonra çocuk ayağa kalktı bu sırada selin ile duru beni kolumdan tutup dışarı çıkardılar selin korkmuş bir sesle "Begüm ne yapıyorsun niye çocuğa bağırdın senin önceden hayatında olanlar yüzünden niye diğerlerine bağırıyorsun tamam diyelim bağırdın neden başkasına bağırmıyorsun ona bağırıyorsun" selin çok korkmuştu onu rahatlamak için "korkmana gerek yok bir şey olmıcak" dedim ve zil çaldı.derin bir nefes aldım ve sınıfa gitmek için yavaş yavaş yürüdüm. en sonunda sınıfın önüne geldik önce duru sonra selin sonra ise ben girdim.bu sefer yanıma selin oturdu çünkü sinan duruyu yanında oturması için teklifte bulunmuştu duru da hemen atladı.Selin bana döndü ve "Begüm ne yapıcaksın o geri geldi bundan sonra ne olucak" dedi o an sustum düşüncelere dalmak için kendime izin verdim.Bunca yıl sonra nasıl gelirdi nasıl yüzüme bakabilirdi onu unutmak benim için çok zordu tekrar gelmesi benim için çok kötü olmuştu.Sınıfa giren hoca çoktan ders anlatmaya başlamıştı bana seslendi "Begüm" ayağa kalktım " efendim hocam" dedim hoca bana biraz baktıktan sonra bana "Begüm kızım geçen yıl bize anlattığın hikaye çok güzeldi bir tane daha şimdi anlatirmisin" dedi " hocam daha sonra anlatsam" kırık bir sesle dedim hoca başını tamam anlamında salladı.
Bu sırada selin artık sırrını anlatma vakti geldi dedi. sır benim sırrım artık anlaticaktım

KÖTÜ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin