7.Bölüm-Maskeli Balo

316 20 12
                                    

Bölüm Şarkısı:Destiny's Child-Survivor

Tumblr'da gezinirken tam Alkın'ımsı bir fotoğraf buldum. Sizce de mükemmel değil mi?

Saçlarımın taranırken çıkardığı sesleri duyabiliyordum.Alkın saçlarımı tutarak son kez bir fırça darbesi daha yaptığında ''Bitti mi?'' diye sormuştum.

''Bitti.''

Onayını aldığımda,ayağa kalktıktan sonra aynaya doğru bakarak yana doğru dönmüş ve üzerimdeki simli siyah elbisenin derin dekoltesine bakmıştım.Alkın'da yanımda siyah smokininin yakasını düzelttiğinde bende masanın üzerindeki siyah maskeyi almış ve takmıştım.

''Sence kırmızı ruj mu,bordo mu?''

''Bordo.''

Hiç tereddüt etmeden cevap verdiğinde,kafamı sallayarak bordo ruju hızlıca dudağıma sürmüş ve son olarak siyah çantamın içine atmıştım.

''Ben hazırım.''

Alkın saçlarını eliyle geriye attıktan sonra ''Bende.'' demiş ve odadan çıkmıştı.Peşinden çıkıp,odayı kilitledikten sonra hızlı adımlarına zorda olsa yetişmiş ve yanından yürümeye başlamıştım.

"Bak Alkın,bu görev zorunlu mu? Yani ben dans etmekten anlamam ve balolardan nefret ederim."

Alkın kiraladığı siyah arabanın kapısını benim için açtığında fazlasıyla şaşırmıştım.

"Bugün alışkanlıkları yıkacağız,küçüğüm.Sen bugün bir kaç saatliğine sakin bir kadın,ben ise centilmen bir adam olacağım."

Elbisemin uzun kuyruğunu tutarak arabaya bindiğimde,Alkın'da kapıyı kapatıp sürücü koltuğuna geçmiş ve arabayı çalıştırmıştı.

''Bu herifin annemle ne ilgisi var ve Duru denen kız bunu nasıl öğrenmiş?''

Alkın direksiyonu sola kırdıktan sonra bana bakmış ve "Sadece göreve odaklan." demişti.Uzun süren sessizlikten sonra gösterişli balonun önüne geldiğimizde Alkın kendi inmiş,daha sonrada yine kapımı açmıştı.İndiğimde,kolunu bana uzatmış ve sırıtmıştı.Göz devirerek koluna girdiğimde arabanın anahtarını görevliye fırlatmış ve "Düzgün bir yere çek." demişti.İçeri girdiğimizde kulağımı tırmalayan yavaş müzik şimdiden rahatsızlık vermeye başlamıştı.

''Gülümse biraz asi kız.''

Onun lafını duyduğumda,zorla da olsa gülümsemeye çalışmıştım.O sırada siyah,uzun kadife elbisesi fiziğine tam oturmuş,mavi saçlarında doğal dalgalarla,ona feci derecede yakışan kırmızı ruj ve siyah süslü maskeyle göz hizamıza Duru takılmıştı.Alkın'ı gördüğünde dudakları keyif içinde kıvrılmış ve ''Bilgilerden sonra bir dans isterim.'' demişti.

''Bakarız.''

Duru bana bakarak ''Annenin bir adamla konuştuğunu öğrendim.Adam gizli bir örgütün başkanı.Sağlam kaynaklarım olmasa bu adam hayatta bulunmazdı.'' dediğinde Alkın'da sözünü keserek ''Sadede gel.'' demişti.

''Neyse,bu adamın ismi Kıraç Karayer.Bu adam kesinlikle şüpheli,Irmak.''

Sözünü keserek ''Adım Ilgın,Irmak değil.'' demiştim.

''Her neyse.Onunla iletişime geç.Bakalım ne kadar zekisin?''

O sırada bir dans müziği çaldığında Duru umutla Alkın'a bakmış bende Kıraç denen adamı görmüş ve yanına gitmeye hazırlanmıştım.Tam harekete geçtiğimde bileğime sarılan uzun parmaklar bunu durdurmuştu.

Depresif.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin