Merhaba Depresifler :)
Multi: Alkın&Ilgın temsilisi
Bölüm Şarkısı: Kehlani-Gangsta
🌟
Koş, Ilgın! Koş.
Dökülen kırmızı, sarı, turuncu yaprakları ezerek koşuyordum. Rüzgar suratıma çarparken, önüme çıkan ağaca çarpmamaya özen göstererek daha da hızlanmıştım.
"Sen aptal, korkak bir eziksin!"
Kulağımda yankılanan sesle aniden duraksamıştım. Sağır edici bir ses vardı ormanda.
"Sen, Orkun'u haketmiyorsun!"
Ses daha da yakınlaşmıştı.
"Alkın'ına gitmelisin. Orkun'u rahat bırak."
"Ilgın..."
Kız tam bir ağacın arkasında çıktığında omzumun aniden dürtülmesiyle gözlerim hızlıca açılmıştı. Alkın bana aşırı yakın bir pozisyondaydı. Bir eli saçlarımda, bir eli ise omzumdaydı.
"İyi misin, küçüğüm?"
"Şey..." yavaşça doğrulduğumda, eli isteksiz bir şekilde saçlarımdan uzaklaşmıştı. Gözlerimi ovaladıktan sonra yarım kalan kelimeleri bir araya getirmeye çalışmıştım.
"...kabus gördüm sanırım."
Masanın üzerinde duran sürahiyi alıp, büyük bardağa su koyduktan sonra bana uzatıp, yatağın kenarına oturmuştu. Suyu içtikten sonra, bardağı yan taraftaki komidinin üzerine koyup gözlerimi Alkın'ın, gri gözlerine sabitlemiştim.
"Sen dinlen. Ben hallederim."
Başımı sallamıştım. Çünkü uykum vardı, halsizdim. Yatağa tekrar uzandığımda Alkın üzerimi örtüp, ceketini alıp evden çıkmıştı...
🌟
Kırmızı bir oda... Loş bir ışık ve yanan birkaç mum... neredeydim?
Birden görüş alanıma giren Alkın, beni yavaşça duvarla arasına aldıktan sonra gözlerini kapatmıştı.
"Alkın, ne oluyor?"
"Sev beni..." usulca burnunu boynuma sürttüğünde bedenimin her hücresi titremişti.
"...senin tarafından sevilmek nasıl bir şey, görmek, hissetmek istiyorum, Ilgın."
Etraftaki ölüm sessizliğine rağmen, büyük çığlıklar kopuyordu kadife teninde...
Elim yavaşça sakallarına gittiğinde, avucumun içini öpmüştü...
🌟
"Ilgın?"
Gözlerim anında açıldığında, Alkın'ın beni dürttüğünü görmüştüm.
Rüya mıydı?
Bilinçaltım bana ne tür bir oyun oynuyordu?
"İyi misin, küçüğüm?"
Yutkunup, Alkın'ı dikkatle incelemeye başlamıştım. Siyaha vuran saçları, gri gözleri, çıkmaya başlayan siyahımsı sakalları... yakışıklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Depresif.
Adventure''Oyun Başlasın.'' İşte tüm her şeyi başlatan cümle.Katili yok etmek için,bir katil olmanın yolunda giderken acı kayıplar verdiren,yanlışı doğru gösteren,intikam duygusunu iliklerine kadar hissetmeni sağlayan o söz.Biri hiçbir günahı olmayan annesin...