◆ TANITIM ◆

2.3K 131 36
                                    

Şimdi, birisini düşünün. Çocukluğundan beri bir küvezin içinde uyutuluyor. Tüm ihtiyaçları burada karşılanırken, beş yılda bir yatağının değiştirilmesi için uyandırılıyor, sadece 30 dakika için.

Her ne kadar uyuyor da olsa vücudunun zayıflamadığını, aksine daha da güçlenip fit bir hal aldığını canlandırın hafızanızda bir de. Peki, buna karşın, bunu her gün izleyen bir çocuğu düşleseniz. Karşısında gördüğü bu melek yüzlüye en içten duygularını, sırlarını anlatan ama onu duymadığını zanneden bir dostu hayal etseniz:

Sizce bu dostluk, bir süre sonra ne olur? Neye dönüşür?     

18 yıl sonra küvezden çıktığında bir bebek kadar saf ve temiz olacak. Bir düşünün; konuşmayı, okumayı, yazmayı bilmeyen 18 yaşında birisi var karşınızda. Ama beyni çok gelişmiş; hem çok zeki hem de çok seksi.

İzleyen kişinin duyguları ister istemez ona kayıyor böylece. Ve aklında sadece o var. Her uyandığında gördüğü güzel bir yüz var rüyalarında. Onu hayal ediyor. Sanki onunla konuşuyormuş gibi. Onu istiyor ve düşünceleri zamanla değişiyor. Sonuçta o, ergenliğe girmiş seksi bir erkek ve istemese bile hormonlarının onu yönlendirmesine mani olabilir mi?

Ama hiçbir şey bilindiği gibi değil.

Çünkü O,

Bir şeytanın ve bir meleğin tutkulu dakikalarından meydana gelen bir çocuk...

O, cennet ve cehenneme giren sayılı varlıktan birisi...

Merhabalar,

Tanıtım bölümüz budur, arkadaşlar. Umatım hoşunuza gitmiştir. Fikirlerinizi ve görüşlerini bildirirseniz sevinirim. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Görüşmek üzere... :)

ÖLÜMÜN HABERCİSİ bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin