Biraz hatam olabilir hatalarım için sizden özür dilerim vote ve yorumlarınızı bekliyorum iyi okumalar umarım beğenirsiniz.
Raizel'in ağzından:
İlk defa acılı bir şekilde uyanmıştım. Vücudumda ılık bir şeyler akıyordu ve bilmediğim bir şeyin içerisindeydik.Uyandığımda yine yanımdaydı. Bana korkmuş bir şekilde bakıyordu. Ne olmuştu ki?
Beni yavaşça o şeyin içerisinden çıkardı. Eli belimdeydi ve benim kolumu da omzuna koymuştu.Ne oluyordu, anlamamıştım. Şu anda önümdeydi.Kollarım omuzlarında sarkıyordu.Beni, kendine bastırmış, baldırlarımda sıkı bir şekilde tutmuş bir şekilde taşıyordu. Zorlandığını anlıyordum.
Onun arkasında olmak beni değişik etkiliyordu.Altımdaki şey yine hareketlenmeye başlamıştı.
Bir süre sonra kayıp düşmüştük.Kolum acıyordu ama sesim yoktu ya da ben bilmiyordum.Uyandığımda acıyan yerler burada acımıyordu. Bir iki defa daha düşmüştük ve her yerimiz siyah bir şey ile kaplanmıştı.
Beni yere bıraktığında bir şeye gelmiştik; bilmiyordum ne olduğunu.İçeri girmiştik.Bu sefer sırtında değildim. Beni sürüklüyordu.Burası çok değişikti ve ne olduğunu ya da bu içeride olan şeyleri ne anlamageldiğini bilmiyordum. Beni götürüp büyük yumuşak bir şeyin üstüne bıraktı. Gözleri gözlerimdeydi, bana bakıyordu. Şimdi de vücuduma bakmaya başlamıştı ve şaşırmıştı.Bir şeyler mırıldanıyordu ama anlamıyordum. Yine kolumdan tuttu.Bubeni hep bir yerlere götürüyordu; anlamasam da takip ediyordum.
Bu sefer yukarı çıktık ve daha küçük bir yere girdik.Beni yine bir yere bıraktı ama bu yer öbürü gibi yumuşak değildi.Oturduğumda titremiştim. Onu inceliyordum.Karşımda bir şeyler yapıyordu.Şırıltı şeklinde sesler duyuluyordu.
Bana yaklaşıp ayağa kaldırmıştı.Altımdaki şeyi çözmüştü ve bana bakıyordu. Onun baktığı şeye baktığımda ne olduğunu anlamamıştım, kalın uzun bir şeydi. Beni biraz önce uğraştığı şeyin içine soktu.Buda neydi?Ilıktı ama değişikti.Korkmuştum ve çıkmak istiyordum ama yapamıyordum.
Başımı kaldırıp ona baktığımda vücudunu ilk defa görmüş oldum. Bedenini kapatan şeyleri çıkarmıştı ve bu görüntü hoşuma gitmişti.Biraz önce bende gördüğüm şeyden onda da vardı ama daha farklıydı daha kısa ve inceydi. Beni buraya getirdiğinde oturttuğu yere oturmuştu. Ne yapıyordu?Sanki bir şey yapmaya çalışıyordu ama yapamıyordu.
"Raizel."
Ağzından çıkan sadece bu kelimeyi anlamıştım.Bunu hep bana söylüyordu.Başka bir şeylerde çıkmıştı ama anlamıyordum. Kafamı yana yatırmış, onu incelemeye devam etmiştim. Şırıltı ve patırtı sesleri geliyordu.Ne yaptığını anlamıştım, boşaltım yapıyordu.Ne kadar anlamasam da vücudum hakkındaki şeyleri biliyordum.
Yanıma gelmiş oda girmişti buraya. İçinde olduğum şeyden korkuyordum, ona dokunmuyordum. O elini bu kaygan şeye sokmuştu ve vücuduma getiriyordu.Bir şey olmuyordu ama rahatlatıyordu.Onun yaptıklarını incelemek iyiydi. Daha çok yaklaşmıştı; eli kafamda ve göğsümdeydi.Beni kaygan şeye doğru bastırıyordu. Yüzüme geldiğinde korkmuştum ve hareket ettim.Bu sefer beni tamamen içine sokmuştu. Beni çıkardı ama kaygan şey ağzımdan içeri girmişti. Garip sesler çıkarıyordum. Çıkmak istiyordum ama yapamıyordum. Beni kollarımdan tutmuştu ama hala hareket ediyordum.Bana yaklaşıp kollarını vücuduma doladı bu beni yavaşlatmıştı. Derin nefesler alıyordum bana o zaman yaptığı gibi ama burnuma değişik bir şey geliyordu, önceki gibi değildi.
"Hişş... Rai."
Dediklerini anlamıyordum ama bir şeyi anlamıştım ve bu hemen geri çekilip suratına bakmamı sağlamıştı. Ağzımı açmıştım ve ses çıkarmaya çalışıyordum.
"Rr-aa-ii."
Başarmıştım.Onun gibi değildi ama yapmıştım.Sesim kısıktı ve onun ki kadar güzel değildi.
"Rai."
Yine söylemişti.Başka şeylerde söylüyordu ama anlamıyordum.Anlamak istiyordum ama olmuyordu. Diğer söylediğini söylemek istiyordum. Rai bensem,Raizel kimdi?Hep bana bakarak söylüyordu.Başkası mıydı ki? Kafam karışmıştı.Uyurken Rai diye sesini duyduğumda başkası zannederdim ama Rai diye bana sesleniyordu.
Raizel demeliydim. Ağzım açık yine ses çıkarmaya çalışıyordum.
"Ra-aa-ii-zz-ee-ll?"
"Ra-i-zel."
Benim gibi söylemişti ve parmağını bana doğrulmuştu.Bir şeyler diyordu yine ama anlamıyordum.Sadece Raziel'in de Rai'nin de kendim olduğumu anlamıştım.Onun gibi parmağımla kendimi göstermiştim.
Elinde bir şeyler vardı. Birisi beyaz içinde bir şey olan uzun bir şeydi ve onunla saçıma yaklaşmıştı. Saçımda bir şey hissetmiştim.Sonra elleri saçımda gezinmeye başladı.Burnuma değişik bir şey geliyordu. Saçlarımdan elini çektiğinde elindeki diğer şeyi vücuduma sürmeye başlamıştı.Yumuşak bir şey bırakıyordu ve bu beni ürpertiyordu. Etrafımızda olan kaygan şey ile vücudumdaki yumuşak şeyi götürdü.Sonra beni çıkardı ve ilk oturduğum yere oturtup üstüme yumuşak bir şey örttü. Onu inceliyordum.Bana yaptığı şeyleri kendine yapıyordu şimdi ama sırtı bana dönüktü.Yukarıdaki bir şeyden kaygan şey akıyordu.Gözüm kalçalarında takılı kalmıştı ve hoşuma gitmişti. Oradan çıktıktan sonra bana örtüğü gibi bir şeyi vücuduna sürttü. Yanıma geldi beni kaldırdı.Yine bir yere götürüyordu. Ve tekrar yumuşak bir şeyin üstündeydim. Kendine yaptığı gibi üstümdeki şeyi vücuduma sürüyordu ve bu kalan kaygan şeyi götürüyordu.
Gözleri vücudumdaydı, benim ki de onda.Alt tarafında ki ince şey sertleşmiş gibiydi.Ona baktıkça benim ki de öyle oluyordu ama benimki daha büyüktü. Bana bakmadan arkasını dönmüş bir şeyler yapıyordu. Yanıma elinde bir şeylerle geldi ve yere oturdu.Bacaklarıma bir şey geçirip yukarı çekti.Bunları tanımıştım, oda giyiyordu, vücudunu örten şeyler. Kollarımı kaldırmıştı.Kollarımı sokuyordu içine.Bir şey kafama geldiğinde korkmuştum.Onu ittim ve üstümdeki şeyi atmaya çalıştım.
"Raizel."
Durmuştum.Sesine odaklanmıştım.Ona bakıyordum yine. O şeyi kollarımdan çıkardı ve yanımdan gitti. Yine! Korkuyordum.Ona doğru hareket ettim ama yere düşmüştüm.Çırpınıyordum ama yine de hareket edemiyordum.Tekrar uyumak istemiyordum.Onun yanında kalmak istiyordum. O gidince ben hep uyuyordum.
Kollarımdan tutulunca onu fark etmiştim hissediyordum ama uyuduğum zamanda hissediyordum. Elimi kaldırıp ona uzattım ama yaklaştıramıyordum.Ya gerçekten hayal ediyorsam ve uyumuşsam yine.
Elimi tutup yüzüne bastırmıştı.O buradaydı, uyumamıştım. Kollarımı onun vücuduna dolamıştım ve derin derin nefes alıyordum.Burnuma o şey yine gelmişti ama bu hatırladığımdı.Uyandığım zaman aldığım şeydi. Ondan uzaklaşırken bana yaptığı aklıma gelmişti.Omzuna dudaklarımı değdirdim, titremişti. Beni o yumuşak şeyin üstüne yine çıkardı. Kendisine vücudu kapatan şeylerden almıştı.Önce bacaklarına geçirdi sonra çekti.Bir daha aynısını yaptı.Öbürü kısaydı, bu ise tamamen kapatıyordu. Beni korkutan şeye gelmişti.Önce kollarını geçirdi, sonra kafası kayboldu. Ardından ortaya çıktı. Ağzından bir şey çıkmıştı ve bu kez anlamıştım.
"Öce."
Bunu söylediğinde değişik bir ses çıkarmıştım. Bu sesten sonra yanıma yaklaşıp dudaklarını dudaklarıma değdirmişti. Yanımda duran şeyi eline aldı ve bana yaklaştı.Kollarımı önceden yaptığı gibi kaldırdım.Sıra başıma gelmişti.Tedirgin olmuştum ama hareket etmemiştim. Kafamdan tam geçtiğinde onun söylediğini söylemeye çalıştım.
"Öö-cce."
Ondanda garip bir ses çıkmıştı. Yakınımda olduğu için dudaklarımı dudaklarına bastırmıştım.Böyle yapılıyordu.Ben böyle anladım.Kafasından geçirdiğinde böyle yapmıştı ve bende yapmalıydım o şeyden zaten korkuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMÜN HABERCİSİ bxb
Viễn tưởngŞimdi, birisini düşünün. Çocukluğundan beri bir küvezin içinde uyutuluyor. Tüm ihtiyaçları burada karşılanırken, beş yılda bir yatağının değiştirilmesi için uyandırılıyor, sadece 30 dakika için. Her ne kadar uyuyor da olsa vücudunun zayıflamadığını...