Zdravím Vás a také přeji šťastného Silvestra, ať všichni vykročíte do Nového roku pravou nohou a čeká Vás jen a jen to nejlepší...a ať zítra nemáte moc velkou kocovinu.
Zamířil jsem do své třídy, kterou jsem už předtím našel, když jsem se zoufale snažil nalézt kabinet, takže jsem šel na jistotu. Stále byla prázdná, jak překvapivé, když je teprve... 7:28, pohlédl jsem na hodiny visící na zdi a hlasitě si povzdechl. Zaplul jsem do předposlední lavice u okna, ze kterého jsem hleděl až do té doby, dokud se třída nezačala postupně zaplňovat a volných míst ubývat. Pohledy všech přicházejících studentů se upíraly na mě, především tedy ty dívčí. Holky se k sobě začaly sbíhat a něco si šuškat. Neustále se hihňaly a jelikož každou chvilku ke mně zabloudily pohledem a následovalo další zahihňání, došlo mi, že si povídají o mně.
Už na základce a i minulé střední jsem měl u holek úspěch. Neustále se kolem mě motaly a opravdu o ně nebyla nouze. Nikdy jsem však o ně vážný zájem neměl. Na střední jsem sice chodil s jednou, ale jen z důvodu lepší reputace. Byla to nejhezčí a nejžádanější dívka na škole, ještě k tomu roztleskávačka. Představovali jsme tedy ideální pár, fotbalista a roztleskávačka... jak originální. Všichni nám náš vztah záviděli a mysleli si, jak jsme spolu šťastný, ale realita byla bohužel poněkud jiná. Po ukončení školního dne se naše cesty zcela rozešly, jen občas jsme si vyšli na rande, abychom spolu byli vidět i mimo školu a mohli pro ostatní představovat ten dokonalý a milující se páreček, ale tím to vše haslo.
Za malý okamžik jich ke mně pár z nich přistoupilo a následně se začaly kolem mě kupit. Začaly mě vítat, představovat se a vykládat, jak jsou rády, že jsem zrovna v jejich třídě. Obklopovaly mě ze všech stran, sladce se culily, podlézaly mi a vyptávaly se.
„Opravdu jsi se dostal do našeho školního týmu?" zeptala se jedna holčina náhle, myslím, že se Mika jmenovala. Všechny dívky utichly, upíraly na mě opět své pohledy a vyčkávaly na mou odpověď.
„Jo." přikývl jsem s úsměvem a ony se všechny nadchly. Všiml jsem si, že mě snad všichni kluci ve třídě probodávali pohledem a mně bylo hned jasné, že s nimi asi nebudu vycházet tak dobře, jako s dívčím kolektivem.
Zazvonilo a do třídy vešla i mně již známá osoba, slečna Arisawa, moje nová sexy třídní učitelka. Její přítomnost, ani začátek vyučování však ten hlouček kolem mě nerozehnal.
„Všechny Vás tady opět vítám." pozdravila nás všechny se zářivým úsměvem na tváři. „Vidím, že jste se již někteří seznámili s vašim novým spolužákem, ale teď se prosím vraťte na svá místa, ať se může představit i ostatním." Všechny se pomalu přemístily do svých lavic, ale na rozdíl od učitelky, měly na tvářích zahořklé výrazy. Slečna Arisawa pokynula rukou, abych vstal a představil se zbylé třídě. Postavil jsem se a odkašlal si. Cítil jsem pohledy všech ze třídy upírající na mou osobu. I když dívky mě povzbuzovaly milým a vřelým úsměvem, kluci mě spíše pohledem propalovali a ve svých představách s největší pravděpodobností vraždili a to těmi nejhoršími způsoby, jaké jim jejich představivost umožňovala.
„Ahoj, já jsem Mayurama Rei, klidně mi říkejte Reii. Je mi sedmnáct let a pocházím z Tokia. Stejně, jako na předchozí škole, i zde budu hrát za školní fotbalové mužstvo. To je asi vše. Doufám, že spolu budeme dobře vycházet." ukončil jsem svůj monolog a posadil se.
„Dobrá, děkuji Reii. A teď se pustíme do vyřizování školních záležitostí." pravila opět třídní a začala všem rozdávat různé papíry. Měli jsme jen tři hodiny, ale přesto nám zbylo dost času, a tak jsme si vyprávěli, kdo co dělal přes prázdniny, kde všude byl, co viděl a prožil.
ČTEŠ
Foul
RomanceRei se se svými rodiči přestěhoval a přešel i na novou školu. Zpočátku vše probíhalo docela dobře, ale pro jeho smůlu to vůbec nepokračovalo tak, jak smýšlel a jeho sen se začal měnit v noční můru. Za cover děkuji EBBubeliny