Deel 1

1K 27 2
                                    

Brigitte pov:
Zoals elke dag maakt mijn gsm mij wakker om 07:00 aangezien ik om 09:00 op kantoor moet zijn. Juist als ik mijn wekker afzette zag ik dat ik een bericht had binnen gekregen van eric. Ik deed hem open en zag staan:
Goedenmorgen brigitteke, ik vroeg mij af als je mij mischien kan komen ophalen straks? Ik heb gisteren een accidentje gehad...maar ik ben inorde!! Alvast bedankt!! Kusjes eric.

Ik had al snel door dat ik een grootte glimlach op mijn gezicht had staan, ik heb mischien al eventjes gevoelens voor eric maar ik wil het nog geheim houden tot dat ik het zeker weet! Ik stuur nog snel terug:
Goedenmorgen ericske, ben blij dat je inorde bent! En tuurlijk daar zijn collega's voor ;-)! Ik ben er om half 9. Kusjes brigitte.

Eric pov:
Ik zag dat mijn gsm licht gaf en liep er naar toe in de hoop dat het brigitte was, ik voelde onmiddelijk vlinders rondvliegen in mijn buik en een grootte glimlach op mijn gezicht verschijnen toen ik haar naam zag. We zijn nu al 4 jaar collega's en beste vrienden ik kan het moeilijk gaan verpesten door te zeggen wat ik voel? Wat als zij niet hetzelfde voelt? Wat als dat alles verpest? Na al het nadenken zie ik dat het al 08:00u is. Ik spring nog snel in de doushe want binnen een halfuurtje staat brigitte al hier.
Ik denk dat ik me nog nooit zo snel gedousht heb! Ik kleed me snel aan en ren naar onder en juist voordat ik brood uit de kast wil halen gaat de bel. Ik kijk nog snel in de weerspiegeling van mijn keukenraam als mijn haar goed zit en spurt dan naar de deur. Ik doe open en zag brigitte staan, ze keek omhoog en ik keek recht in haar ogen. Wow zo mooie bruine ogen had ik nog nooit gezien. Ik kan haar zo wel uren aankijken.

Brigitte pov:
Ik stond voor eric zijn deur, ik keek nog snel met de voorcamera van mijn gsm hoe ik eruitzag en drukte dan op de bel. Hij deed open en ik zag recht in zijn mooie groenen ogen. Ik zag dad hij ook in de mijne keek maar ik wou er geen drama over maken. Na 1min in elkaars ogen te kijken nodigde eric mij uit voor binnen een tasje kofie te komen drinken. Natuurlijk zei ik geen nee! Na een kwartiertje babbelen over van alles en nogwat vertrokken we naar het kantoor. Eens dat we daar waren kwamen floor en tinneke naar mij toen om te vragen als ik niet mee wou naar een weekendje in de ardennen, ik moest even nadenken ma zei dan volmondig ja! Ik vroeg als wij 3 alleen gingen waarop tinneke antwoordde :" neenee wij,patrick, obi, koen, de chef, en ze gaan nu nog vragen aan eric" "ik kan echt niet wachten" zei floor blij. Ik was ook wel blij zeker nu dat ik weet dat ik een weekendje met eric samen ben! Het was al voor overmorgen dus ik wist dat ik na het werk moest gaan pakken!
We gingen in de refter zitten zoals altijd, ik met een appel aan de hoek, naast mij tinneke met water tegenover mij eric met zijn mooie ogen, daarnaast koen, naast koen obi, tegenover obi floor en naast de tafel stond patrick en aan de andere hoofd van de tafel de chef die vol enthousiasme de dagplanning uitlegde:
Floor obi patrouille,
Koen tinneke papierwerk,
Brigitte erik patrouille
En patrick zoals altijd aan het onthaal
Alle mannekes hup hup hup!

Ik hoop dat jullie dit al fijn vonden? Zoals ik al zei tips zijn altijd welkom dn als iemand wilt helpen dit boek te schrijven mag je me altijd sturen!
Love, Serena 🌹

De buurtpolitie: wat als de liefde overneemt?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu