Deel 39

309 14 1
                                    

Brigitte pov:
We komen onze kamer binnen en onze monden vallen open. 'This is your room, enjoy! (Dit is jullie kamer, veel plezier!) zei een man in kostuum vriendelijk en liep naar buiten. We zette onze koffers op grond en wandelde de kamer en de badkamer door 'dot is nog mooier dan we op de site gezien hadden!' Zeg ik blij. Eric lacht en komt naar me toe, hij legt zijn armen in mijn zij 'De perfecte kamer, met de perfecte vrouw, op het perfecte reisje, wat wilt een man nog meer?' Ik lach en geef hem een kus. Ik laat hem los en ga op het bed zitten 'amai wat een zachte matras!' Roep ik blij en spring er een beetje op, eric lacht en wandelt naar de badkamer. 'Gaan we efkes iets eten?' Hoor ik hem roepen. 'Ahja lekker, maar dan wil ik me wel efkes omkleden' was mijn antwoord. Hij wandelt de badkamer uit en gaat naast me zitten. 'Doe maar op je gemak we hebben tijd' lacht hij en legt zijn hoofd op de kussen, 'och schatteke zo moe' vraag ik lachend als ik met mijn hand krulletjes maak in zijn haar, hij knikt schattig. 'Slaap maar efkes ik ga me douche en maak me hellemaal klaar, dat heeft tijd nodig' zeg ik lachend. Hij krijgt een grote lach op zijn gezicht en sluit zijn ogen. Ik sta op en wandel naar mijn koffer. Ik pak er een topje en een rok uit en wandel naar de badkamer, zodra ik alles verzameld heb wat ik nodig heb stap ik in de douche.
Na een half uurtje douche begin ik me met klaar te maken, ik feun snel mijn haar en pak mijn gsm. Ik doe oovoo open en bel onmiddelijk naar tineke en floor. (Voor de gene die niet weten wat oovoo is het is een doort skype maar dan met meer personen). Ze nemen tegelijk op 'goedenmorgen!' Roepen ze blij. Ik lach 'hier is het bijna avond we gaan dalijk uiteten' zeg ik blij terwijl ik de krultang uithaal. 'En is het mooi daar?' Vraagt floor nieuwsgierig 'jaa heel mooi en warm! Okk ons hotel is perfect, het is groot en heeft uitzicht over het eiland!' Zeg ik blij. 'Gelukszak!' Roept tineke lachend. Ik schiet in de lach, 'en hoe is het daar?' Vraag ik. 'Goed goed, toen jullie zijn vertrokken zijn we begonnen met opruimen en we waren thuis tegen half 5' zegt floor. Ik knik blij. 'En brigitteke wat ga je aandoen op u eerste date in hawaii??' Vraagt tineke enthousiast. Ik kreeg een grote lach op mijn gezicht, ik pakte de kleren op en liet ze zien. 'OMG' riep floor enthouasiast. 'Ja brigitte dat word delen!' Lacht tineke, 'hahaha ja geen probleem!' Lach ik blij. Ik pak een deel van mijn haren en steek ze op. Ik pak de krultang en begin al met een deel van mijn haar te doen. 'zeg schattekes ik stuur jullie seffes wel, mijn gsm gaat uitvallen' zeg ik teleurstellend. 'Okaj heel veel plezier!! Hou van u ciaoo!!' Klinken ze allebei.

Eric pov:
'Schat, wakker worden' hoor ik brigitte rustig fluisteren, ik doe 1 oog open en zie ze in haar badjas naast me zitten, haar haar is zoo mooi gekruld, ik ga wat rechter zitten 'als we willen gaan eten moet je toch gaan klaarmaken lacht ze 'ik heb mijn trouwkostuum toch nog aan?' Lach ik nu. 'Ja en ik wil niet dat die vuil word dus doe aub iets anders aan?' Smeekt ze lief. 'Haha ja is goed ik zal me ook efkes doushe' zeg ik snel en sta op. Ik pak alles wat ik nodig heb en stap in de douche.
Na mij klaar te maken stap ik de badkamer uit. Het eerste wat ik zie is brigitte die het bed fatsoenlijk trekt en de kamer een beetje opruimt, ze heeft een lange rok en een topje aan, mijn mond valt alweer open 'wow!' Roep ik verliefd. Ze verschrikt zich lichtjes en kijkt me aan, ze kijkt naar beneden en lacht verlegen 'is het goed?' Vraagt ze rustig. Ik knik lachend en wandel naar haar toe. 'Je bent prachtig!' Zeg ik, ik pak haar hand en hou het omhoog, ze lacht en draait dan in het rond. 'Ma gij ziet er ook niet slecht uit he' lacht ze en geeft me een kus. 'Ik moet wel als mensen willen geloven dat ik met zo iemand als jij rondloopt' lach ik. Ze lacht en wandelt nnaar de deur. 'Let's go!' Zeg ik blij en wandel achter haar aan.

2k lezers😱 Dankuwell!!

De buurtpolitie: wat als de liefde overneemt?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu