Deel 46

337 11 9
                                    

We zijn ondertussen al ongeveer 3 meter  van het eiland verwijderd als ik plots de boot voel kantelen... Ik kijk eric aan en zie hem lachend naar mij kijken 'eric stop' lach ik zodra ik doorheb dat hij de boot laat bewegen, we kantelen al feller en feller 'ERIC STOP!!' Roep ik nog maar nog voor ik het weet liggen we onder de onderstebovengevallen boot in het water. Ik kijk naar eric en zie hem dichter bij mij komen 'kijk schat' zegt hij lief en slaat zijn armen rond mijn middel 'omg' zeg ik bang en blij tegelijk wanneer ik 2 dolfijne onze richting uit zie zwemmen. Ik trek eric mee onder de boot uit en wil naar het eiland zwemmen als ik plots de dolfijn onder mij zie 'wauw'. Ik kijk naar eric en zie hem spelen me de dolfijn 'eric omg' 'ik heb een nieuwe vriendin' zegt hij schattig. Ik lach en zwem door naar het eilandje. Ik wandel over het zand en gooi me daar neer, ik kijk lachend naar eric en zie hoe hij op de 2dolfijnen gaat staan en zo word gebracht naar hier, zodra ze bij het ondiepe gedeelte zijn gooien ze hem eraf waardoor hij struikeld en op mij valt, 'ocharm schatteke toch' lach ik en geef hem een kus, 'Kom het eiland onderzoeken' zeg ik blij en duw hem van me af. Ik doe mijn kletsnatte slippers uit en wandel op mijn blootte voeten verder. Eric rent als een klein kind achter me aan maar inkeer dat hij voor mij is trekt hij me mee en zo rennen we als 2 zotten over het witte strand. Ik besluit dieper het klein bosje in tegaan, 'eric' zeg ik geschrokken, ik kijk hem aan en zie hem ook in schok kijken 'zie jij wat ik zie?' Vraag ik nog voor de zekerheid. 'Uhu een... Een aapje' zegt hij stil en wandelt vooruit, hij steekt zijn hand uit naar de aap die heel voorzichtig zijn vinger vastpakt. Al snel komen er 15 andere kleine aapjes bij staan 'omg ik wil er eentje!' Zeg ik als er een klein aapje op mijn schouder komt zitten. Ik wandel een beetje vooruit in de hoop dat eric me volgt, al snel komen we aan de andere kant van het eiland 'wow' zeg ik lachend. Ik heb nog steeds het aapje op mijn rug dus besluit ik me daarmee te amuseren. Ik kietel hem op zijn klein buikje waardoor hij in de lach schiet 'Een lachend aapje!' Zegt eric blij als hij bij ons komt staan' ik kijk hem aan en geef hem een snelle kus, ik kijk daarna terug naar het aapje dat ons maar raar bekijkt. Ik schiet in de lach en sta recht, ik wandel naar een omgevallen boom wat een een bankje kan zijn, ik ga er op mijn gemak op zitten en kijk verliefd naar eric die trucjes met het klein aapje uithaalt. Voor ik het weet zitten er al 10 kleine aapjes rond mij mee te kijken, 1tje komt zelfs op mijn schoot zitten en zo genieten we van ons 'show'ke'
Na een kwartier naar eric te kijken stopt hij, hij wandelt naar me toe en pakt mijn hand 'let's go' lacht hij en rent weg, ik moet hem natuurlijk achterna want hij heeft mijn hand vast. De 11 kleine aapjes volgens ons natuurlijk, 'we kunnen ze niet meer kwijt!' Roept eric terwijl hij rond ons kijkt, 'wacht' zeg ik met een glimlach en wandel naar hem toe, ik geef hem een kus waardoor de apen al een stap achteruit zetten, ik lach en kus hem iets intiemer waardoor nu alle apen schreeuwend wegrennen 'voila' zeg ik trots en laat eric los. 'Nu niet stoppen' glimlacht hij, ik lach en ga heeell dicht bij hem staan, heeel zachtjes kus ik hem. Hij kreunt zachtjes en pakt mij steviger vast, ik ga op de tippen van mijn tenen staan en fluister in zijn oor 'kom dan' en ren dan zo hard als ik kan weg. Ik hoor hem lachen en dan achter mij aan rennen, al snel haalt hij me in en trekt me tegen zich aan, ik draai me om in zijn greep en kus hem 'goed gedaan' lach ik. 'Hmmm' zegt hij lief en kust me dan nog eens, deze keer iets intiemer waardoor we lachend op grond vallen, hij gaat op me liggen en kust in mijn nek, zonder erbij na te denken begin ik met de knopen van zijn hemd te openen, eric stopt efkes en kijkt me aan 'seks op het strand, dat is nieuw' zegt hij en kust me dan nog eens, (voor de jongen of gevoelige lezertjes is het mischien beter dat je het deeltje niet afleest ;)) met zijn hand gaat hij stilletjes onder mijn toevallig ook hemdje  terwijl ik met zijn haar speel. Hij begint van onder en opent 1 voor 1 de knoopjes. Als snel ligt hij half naakt op me waardoor ik mijn nagels op zijn rug plaats en hellemaal naar boven krets. Een pijnlijke glimlach verschijnt op zijn gezicht, hij pakt me vast en draaid ons hellemaal om waardoor ik nu op eric lig. Ik ga op hem zitten en kijk hem verliefd aan 'kom eens hier' zegt hij uitdagend en doet het gebaar met zijn vinger 'hmhm' zeg ik stil en leun rustig hellemaal naar voor om hem te kussen tot ik juist voor zijn mond stop, we zijn nog geen millimeter van elkaar af ma we raken niet. Ik ga snel terug rechtop zitten en kijk hem weer aan 'als je het zo wilt spelen' zegt eric nu met een glimlach en gooit me van hem af, ik val op mijn rug waardoor hij de perfecte kans heeft om me te kussen en ja van het een komt het ander...

De buurtpolitie: wat als de liefde overneemt?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu