Hoofdstuk 11

5.7K 271 16
                                    

Lauren White

Sara moest naar even naar het toilet voor we weg gingen dus liep ik al vast naar buiten. Toen ik net voor de voordeur van het café stond werd ik gestopt om door te lopen. " zo zo, kijk een wie we daar hebben ". Ik keek op en zag 1 van die klootzakken voor me staan. " waar is je vriendinnetje dan ?". " die komt er zo aan " antwoordde ik. Hij klapte een keer in zijn handen en dat was voor mij het teken dat dit niet goed zou komen. Hij wou net mij een klap geven tot zijn hand werd vastgepakt en zo werd gebogen dat hij bijna brak. Ik keek geschokt om me heen en zag Sara beschermend voor me staan. " Zayn " zei ze tegen de jongen. " Sara " zei hij terug. " wat doe je hier ? je weet dat je hier niet meer mag komen ". " ik wou mijn nieuwe beste vriendin een bezoekje brengen " zei hij en keek mij grijnzend aan. Ik gaf hem een dodelijke blik terug waarvan hij moest lachen. " Zayn, en vrienden, voor de laatste keer, laat haar met rust, zij heeft hier niets mee te maken ". Waar heb ik niets mee te maken ? de jongen genaamd Zayn rukte zich los uit Sara's greep en liep zoals gewoonlijk weg, alleen riep hij nog iets naar me. " love you two baby !". het liefste wou ik nu naar hem toe lopen en hem een pak rammel geven maar dat zou me toch nooit lukken. Sara kon haar lach bijna niet inhouden van wat Zayn zei en daarvan moest ik lachen.

Sara en ik liepen samen lachend naar de auto van Sara die op de parkeerplaats geparkeerd staat. Er stond bijna geen auto meer. De enigste auto die me op viel was een donker rode Ferarri. Het zou toch niet zijn dat die van haar is ? " waar staat je auto ?" vroeg ik aan haar. Ze wees naar de Ferarri en zei " die daar ". Met open mond keek ik haar aan. " je het een Ferarri ?". ze knikte als antwoord. " m-m-maar hoe kom je aan zo veel geld ?". " mijn broer zijn vriend kent een iemand die weer een mannetje kent ". Dat klinkt ingewikkeld. Ik opende de deur van de auto en ging op de bijrijdersstoel zitten. Ik zit nu gewoon in een Ferarri. Sara ging natuurlijk op de bestuurdersstoel zitten en startte de auto. Ze maakte een paar keer voor de lol een brommend geluid waardoor we allebei moesten lachen. Nu ging Sara echt rijden. Je kon zien dat ze op alles lette, verkeerd borden, lichten van auto's en zelfs lette ze op het bos of ze er beweging in zag, vast voor als een hert wou oversteken en ze abrupt kon stoppen. " wat heeft die Zayn eigelijk ?". " laat hem maar, hij is z'on iemand die denkt dat hij alles is, maar is hij niet " antwoordde ze op mijn vraag. " maar waarom gaat hij altijd wel als jij er bent ?". " ik ben een paar jaar geleden achter een geheim van hem gekomen en hem een deal met hem gesloten, ik zou het niet zeggen en hij zou mij en mijn vrienden met rust laten ". Dat klinkt wel logisch. Ze zuchtte en keer en zei " Lauren, ik wil je iets vertellen. Schrik alsjeblieft niet, ik vertrouw je ". Ik keek haar vragend aan. " wat is er ?". " ik ben niet zomaar iemand ". Oke, ik heb haar nog nooit zo sirieus gezien als nu. " klopt " nu keek ze me vragend aan. " je bent niet zomaar iemand, je bent iemand die altijd vrolijk is en mijn vriendin " zei ik tegen haar. " nee, Lauren, je snapt me niet. Ik ben een ... " ze kon haar zin niet afmaken door de schrik. Er sprong opeens iets voor de auto waar we tegen aan botsten. Mijn hoofd kwam tegen de voorkant van de auto aan en kleine glasscherfjes kwamen in allerlei lichaamsdelen. Voor ik het wist werd ik meegezogen in een zwart puntje en voelde ik niets meer.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
fijne eerste kerst dag !!! 😀😀
35e in populair !!!
zie bovenstaande foto voor Zayn.
volg me nu ook op instagram : Sita_dv

like ? comment ? follow ?

a human mateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu