Hoofdstuk 21

4.1K 222 6
                                    

Ethan Light

" mensen zouden je minder pijn gaan doen als je het teken hebt. ze weten dan dat je bij me hoort. Je zou respect krijgen van de hele roedel. Je zou sterker en sneller worden " zei ik tegen Lauren. Als ze het markteken heeft dan gaan mensen haar geen pijn doen. Ik wil niet dat ze pijn heeft. " nee Ethan, ik doe het niet, punt uit ". " als je je bedenkt dan weet je me te vinden " zei ik nog voor ik wel liep en haar achter liet. Ik wil haar niet tot iets dwingen. Hoe graag Dane – mijn wolf – het ook wilt, als ze zegt dat ze het niet wilt dan doe ik het ook niet. " waarom zou ze het niet willen ?! ik wil niet wachten " zei Dane in mijn hoofd. " doe eens rustig man, als ze het niet wilt dan wilt ze het niet. En nu opzouten ik wil even nadenken ". Ik schoof Dane achterin mijn hoofd zodat ik hem niet meer hoor en hij even rustig kan worden anders neemt hij nog de controle over en heeft Lauren zonder dat ze het wilt het teken binnen een minuut. Ik heb even afleiding nodig. Misschien een rondje rennen ? nee. Ik ga wel even kijken hoe het met Sara gaat.

Ik wachtte nog even voor Sara's slaapkamer. Zou Lauren nog steeds aan het trainen zijn ? ik kan aan niets anders meer denken dan aan haar. Ik wil dat ze veilig is, ik wil dat ze gelukkig is. " ik wil ... dat ze van mij is " voegde Dane er aan toe. " verbetering, van ons ". " ja ja, zeur niet zo je weet wat ik bedoel ". Ik rolde een keer met mijn ogen. Dane altijd met zijn opmerkingen. " gast, je weet dat ik alles kan horen wat je zegt he ". " ja weet ik ". Ik deed de deur van Sara's slaapkamer open en zag haar op bed zitten. " hey " begroette ze me. " hey zusie, hoe gaat het met je ?". ik stapte naar haar toe en ging op het einde van het bed zitten. " goed, nog een beetje moe maar goed. met jou ?". ik zuchtte een keer. " ik kan aan niets anders meer denken dan aan haar ". " geef haar gewoon een beetje tijd. Vergeet niet dat het een mens is he. Het gaat te snel voor haar. Ga anders iets doen samen. Laat haar de roedel zien van mij part ". " weet je het zeker ?". " ja, dat zou ze leuk vinden geloof me maar ". Wat zou ik zonder Sara moeten ? ze heeft me altijd advies op de momenten dat ik het nodig heb. " oke dan laat ik haar de roedel wel zien ". " braffe Ethan " zei ze terwijl ze over mijn hoofd aaide. " Sara ik ben geen hond ". Ze barst in lachen uit. " ga nou maar voor het donker is, als het donker is dan heb je er niets meer aan ". Ze duwde me de kamer uit en toen we buiten stonden deed ze de deur snel op slot. Slim van haar, heel slim.

Aangekomen bij de ingang van de trainingszaal begon Dane weer eens. " wanneer geven we haar het markteken nou dan ? ". " Dane hou alsjeblieft op ". " Ethan ik weet dat jij het ook wilt dus wat is er erg aan als ik het zeg ?". " ik wil het ook wel ja maar als zij het niet wilt dan doen we het niet oke ". " ja, ja ". " mooi ". Weer eens een gezellig gesprekje met Dane gehad, zoals de laatste dagen, over het zelfde onderwerp. Het lijkt wel alsof ik streng voor hem ben maar anders neemt hij zo de controle over en op dit moment is dat niet zo goed.

Ik werd uit mijn gedachte gehaald door een harde gil die uit de zaal kwam. Lauren ! ik duwde de deur met al mijn kracht open en rende naar binnen. " Lauren !" riep ik. Ik keek wanhopig om me heen, opzoek naar haar. Ik hoorde ergens een druppel op de grond vallen en liep er naartoe. " Lauren ?". daar zat ze dan, tegen een muur, voor zich uit te staren, tranen die langzaam over haar wangen naar beneden rolden, en kleine rode druppeltjes die om haar heen lagen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#20 bij populair !!!!!!!!!!
over de 2 duizend vieuws !!!!!!!!!!
bijna 400 likes !!!!!!!!!!
❤️_❤️
wat zou er met Lauren gebeurt zijn ?

like ? comment ? follow ?

a human mateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu