Kenan Ayaz'ın odasından çıkar çıkmaz hızlı bir şekilde kendi odasına doğru ilerledi . Biran önce Burçinle konuşmalı ve onu olabilecek tehlikelere karşı hazırlamalıydı . Odasına girmeden önce sekreteri Ecenin yanına uğradı .
"Ece bana Burçinin CV'sini getir ve sakın kimseye bundan bahsetme"
"Peki Kenan Bey ."
Ece nedenini merak etmişti ama Kenan Beye bunu sormaya çekindi çünkü Kenan Bey çok sinirli görünüyordu ve sanki bir acelesi var gibiydi . Ayrıca Ece endişelenmeden de edemedi. Acaba Burçine bir şey mi olmuştu ? Sinirli bir şekilde şirketten çıktığından beri şirkete gelmediği gibi Eceyi arayıp ona bir şey de söylememişti. Bunları düşünmenin hiç zamanı değildi . Biran önce Kenan Beyin istediğini yerine getirse iyi olurdu .
Burçin arkadaşından duyduğu kapı sesiyle ayrıldı . Iyi de sabahın bu saatinde kim gelmiş olabilidi ki? Iki kız birbirine meraklı gözlerle baktıktan sonra rafların arasından çıkarak kapıya doğru ilerledi . İksi de gördüğü kişiyle şok olmuştu .
Didem şaşırmış bir şekilde karşısında duran adama bakıyordu . İyi de Kenanın burada ne işi vardı ? Onla ayrılalı uzun zaman olmuştu halbuki. Acaba aklını başına toplayıp kendisinden özür dilemeye mi gelmişti ? Bunu öğrenmenin en kolay yolu sormaktı .
"Kenan senin burada ne işin var ?"
Burçin arkadaşının sorusu üzerine şaşırarak Dideme baktı . Iyi de arkadaşı Kenan Beyi nereden tanıyordu ? Kenan Beyin burada ne işi vardı ki? Acaba burayı nasıl bulmuştu ? Allah aşkına burada ne dolaplar dönüyordu ?Kenan duyduğu sesle gözlerini Burçinden alıp yanındaki kıza baktı . Ama bu Didem di ? Didemin Burçinin yanında ne işi vardı ? En sonunda kendisine yönetilen soruya cevap vermediğini hatırladı ve güçsüz bir sesle konuşmaya başladı
"Ben Burçin için gelmiştim ..."
"Nasıl yani ? Sen Burçini nereden tanıyorsun ki? "
diye sordu Didem hemen merakla . Ardından sinirle ekledi.
"Yoksa Burçini de mi pis tuzağına düşündün ?!"
Kenanın kaşları duyduklarıyla çatıldı.
"Ne saçmalıyorsun Didem ? Böyle bir şey yok ! Ben sadece Burçine yardım etmek için geldim ."
Didem duyduklarıyla gülmeye başladı ama bu tamamen sinirdendi.
"Burçinin senin yardımına ihtiyacı olduğunu sanmıyorum . Şimdi gidebilirsin!"
Kenan sakince
"Hiçbir yere gitmiyorum "
dedi. Bunun üzerine Didem sesini yükseltti ve
"Gidiyorsun !!"
dedi. Burçin daha fazla içinde bulunduğu duruma seyirci kalamadı ve sesini biraz yükselterek konuşmaya başladı .
"Yeter artık kendinize gelin ! Neler oluyor burada ? Kenan Bey burayı nasıl buldunuz ?"
"Ona bey demene değmez . insan değil o ! "
diye çıkıştı hemen Didem.
"Didem lütfen ama "diyerek arkadaşına baktı Burçin . Didem bunun üzerine sinirle
"Tamam be tamam! Al Kenan Beyini başına çal ."
diyerek sustu .
"Evet Kenan Bey sizden bir açıklama bekliyorum "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Şeytan
Literatura FemininaGenç kızın tek suçu tanımadığı bir adama çarpmaktı . Bunun bedeli olarak onun esiri olacağını nereden bilebilirdi ki ? Dahası bilmediği çok şey vardı Burçin'in. Ayaz'ın bildiği sırlar gibi ... "Nereye gidersen git seni bulacağım Küçük Şeytan !.."...