New Player

822 54 0
                                    


Semua orang tidak berganjak dari tempat duduk.Mana taknya,sayang nyawa!Kau tak sayang nyawa ka?


"Better go or else,aku bunuh semua !"Kata Mystery voice itu lagi.


Same thing right?Kalau kitorang pergi pun..mati juga!Ni macam kes ditelan mati mak diluah mati bapak!Ergh!


Farhan bangun dari duduk serentak itu aku dan Aisyah mengekorinya.Reaksi refleks .


Farhan bergerak ke pintu yang dimaksudkan..dan dengan berani nya memegang tombol pintu itu.


Satu

Dua

Tiga

Nothing happen.

Weird


Dia memulas pintu dan melangkah ke lokasi seterusnya.


Now,aku yakin dia bukan Farhan yang aku kenal.Farhan takkan ambil tindakan berani mati.Persoalan sebenar,siapa dia ni sebenarnya?Apa motif dia untuk menyamar?


"Aisyah,i think he is not Farhan "AKu berbisik kepada Aisyah

"Why?"Tanya Aisyah

"He's different"Kataku


Baru saja Aisyah ingin menjawab dia terpaku,aku terpaku,beberapa pemain di belakang kami terpaku.


Ada dua orang pemain tambahan!It's mean..lama lagi kitorang kena ada dekat sini!


"I'm sorry guys!Diorang baru log in tadi.Tak dijangka dan tak disangka"Kat mystery voice.


Itu tidak pelik lagi,Ia lebih pelik melihat pakaian mereka.Pakaian mereka serba putih,Dari hujung rambut ke hujung kaki.


Siapa sebenarnya diorang?


-tbc-


Log InWhere stories live. Discover now