De ontmoeting deel 2

360 20 3
                                    

Voordat we aan de slag gingen moesten de anderen zich nog voorstellen.. En iedereen deed dat ook.

De voorstelling

Ruggero: ''hallo mijn naam is Ruggero maar noem me maar Rugge.''
Lodovica: ''welkom Tini ik ben Lodovica maar geen probleem noem me gerust maar Lodo''
Mercedes: ''hey, ik ben Mercedes
Maar noem me maar Mechi.''
Candelaria: ''hello, ik ga mijn echte naam niet zeggen 😉 zeg gewoon maar Cande tegen me!''
Diego: ''ik ben Diego.''
Clara: ''hallo Tinita ik heet Clara en ik ben in de serie je tante Angie''

Ik zat ongeduldig te wachten tot de knappe jongen aan de beurt kwam maar het leek wel uren te duren...

Alba: ''mijn naam is Alba''
Facundo: ''hoi, m'n naam is Facundo maar zeg maar Facu.''
JORGE: ''hallo schoonheid, mijn naam is Jorge en ik speel Leon in de serie.''

Jorge is zijn naam! Zijn naam is Jorge 😍❤️ ik kreeg uiteindelijk de rol en mocht nu echt kennismaken met de cast zelf. Allereerst ging ik naar (zoals verwacht) Jorge.

Ik: ''hallo Jorge, ik kom me even persoonlijk voorstellen''
Jorge: ''oh, hallo Tini. Wat een verrassing dat je eerst naar mij komt. Heb ik al gezegd dat je de mooiste ogen hebt van de hele wereld''

Meent hij dit nu?? Hij zit er gewoon volop los te flirten. En ik? Ja ik zit natuurlijk superhard te blozen en hij ziet het natuurlijk! 😱 jorge kijkt me bezorgd aan en heft met zijn wijsvinger mijn kin omhoog zodat ik recht in zijn hazelnoot - bruine ogen kijk...

Ik kan het niet laten en kom met mijn hoofd steeds dichter en dichter en dichter... (Zie foto)

A jortini storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu