???: "Tini??!"
ik schrik en val naar beneden waardoor er een groot stuk glas in mijn zij terecht komt.
Mijn beeld wordt wazig maar ik blijf wakker. Een grote jongen komt naar me toe gerend en tilt me op. Ik kijk diep in zijn chocolade bruine ogen en herken zijn gezicht, ook al was mijn beeld erg wazig! Ik herkende hem!Ik: "Jorge? Ben jij het echt?"
Jorge: "ja natuurlijk ben ik het echt. Dacht je nu echt dat ik je zomaar zou opgeven."
Ik vlieg om zijn nek en hij houdt me stevig in zijn armen. Natuurlijk had ik erg veel pijn aan mijn zij. Maar wat ik niet wist is: toen we buitenkwamen er allemaal mensen stonden... mijn hele familie, de politie, een ziekenwagen en de hele cast!
Allereerst ging ik naar de ziekenwagen om het stuk glas uit mijn zij eruit te halen. En vervolgens ging ik samen met jorge naar m'n familie en de cast. Ik was zo gelukkig. Toen ik daar in die kelder zat dacht ik echt dat ik er niet levend zou uitkomen...
De deur van het oude gebouw vloog open en een heleboel agenten met wapens komen naar buiten samen met de hele bende duivels, peter, en de 5 jongens die me mishandeld hebben.
Peter: "dit is nog niet het einde TINI!!!"
Hij wou me een klap geven maar jorge kwam voor me staan en duwde zijn armen weg...
_______________________________________________
Hey lieve fans van ViolettaHier is alweer een nieuw deel van mijn verhaal over jortini.
Het spijt me dat ik heel weinig upload maar ik moet heel erg veel doen voor school.
Hopelijk vinden jullie dit deel heel erg leuk!Kusjes ♥
JE LEEST
A jortini story
ФанфикHallo mijn naam is Tini Ik ben al een tijdje verliefd op een hele knappe jongen genaamd Jorge hier zie je mijn versie van het verhaal! Veel leesplezier!