Het geheim van Jorge

289 13 0
                                    

Jorge: "wacht Tini, ga niet weg! Ik moet je iets bekennen..."

Ik: "wat dan Jorge?"

Jorge: "ik kan er niet meer tegen Tini ik heb gevoelens voor je... Ik wil je elke dag kunnen knuffelen en als er iets is kunnen zeggen dat alles in orde komt! En je elke dag een kus willen geven in het openbaar! Ik wil het van de daken schreeuwen: ik hou van Tini!!"

Nadat Jorge dat allemaal had gezegd. Was ik heel erg verbaasd en geschrokken. Misschien was het een heel erg goed idee om hem niet te vergeten! Want hij houdt van mij zoals ik van hem hou! Het is echt geweldig om te weten dat hij van me houdt... Ik vlieg hem rond de armen en geef hem een kus op de mond!

Ik: "lieve Jorge ik hou ook heel erg veel van jou"

Jorge: "Tinita wil je mijn vriendin zijn?"

Ik gaf hem nog een kus.

Ik: "is dit een antwoord op je vraag?"

Hij glimlachte en daarna gingen we slapen.

Volgende ochtend 8:00 uur

Vandaag zijn het de volgende opnames. Best wel spannend want we hebben tegen elkaar gezegd (Jorge en ik) dat we de waarheid gaan vertellen tegen de rest van de cast...

Op de filmset

Jorge en ik: "goedemorgen iedereen"

Ze lachten allemaal naar ons, maar dan...

Jorge: "we moeten jullie iets vertellen..."

Ik: "ja inderdaad... Jorge en ik zijn sinds gisteren een koppeltje..."

Iedereen: "WAT!!!???"

_____________________

Oei dat was precies niet zo een goed idee... Hoe zou de cast nu reageren op hun liefde voor elkaar? 😱

Kusjes
Tinista ❤️

A jortini storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu