Jorge keek me weer diep in de ogen. Ik stond op en deed de deur open...
Ik: "Mechi, wat doe je hier?"
Mechi: "ik zag je bericht! Verschrikkelijk ben je ongedeerd??"
Mechi liep binnen en zag Jorge zitten... Ze keek me verbaasd aan.
Mechi: "wat doe jij hier nu weer!?"
Jorge: "wel Tini heeft in deze situatie bescherming en gezelschap nodig."
Ik: "wel eigenlijk heb ik Jorge gevraagd om te blijven"
Mechi: "ik kan het niet geloven Tinita! Eerst komt hij met zijn stomme nicht ons middagje verpesten en daarna laat je hem gewoon binnen in je huis!"
Jorge: "zeg, zal het gaan ja!"
Ik: "jorge wou niemand kwaad doen Mechi we hebben alles uitgepraat."
Mechi werd boos en ging weg...
Jorge: "trek het je niet aan."
Ik wou hem nu zo graag een knuffel geven en zeggen dat ik van hem hou. Maar zo makkelijk is dat helemaal niet! Voor de gezelligheid hebben we de radio maar aangezet. Maar toevallig stak er een cd van Justin Bieber in 😂 Jorge keek me verrast aan en zette de radio terug uit.
Jorge: "wel we kunnen beter de radio niet meer aanzetten, we kunnen wel een film kijken?
Ik: "goed plan, ik pak even popcorn en wat drank."
Wanneer ik terug kwam stond heel de woonkamer vol met kaarsen en jorge zat nog altijd op de bank. Hij zag natuurlijk dat ik heel blij was, maar ik denk dat dat de bedoeling was van dit allemaal 😊 ik zette de televisie aan en we keken samen naar 'de titanic'
2 uur later
De film was voorbij en ik zag dat Jorge heel erg moe was. Daarom pakte ik een dekentje en legde het over hem heen. Zelf ging ik naar mijn slaapkamer totdat ik opeens een hand me tegen houdde...
Jorge: "ga niet weg Tini, ik moet je iets bekennen..."
_____________________
Dit deel was normaal voor morgen maar voor mijn allerliefste fan deed ik het al vandaag 😘 wat zou Jorge moeten bekennen denk je?Weltrusten 🌟❤️
JE LEEST
A jortini story
FanfictionHallo mijn naam is Tini Ik ben al een tijdje verliefd op een hele knappe jongen genaamd Jorge hier zie je mijn versie van het verhaal! Veel leesplezier!