Beach Party

312 14 0
                                    

Om mijn zinnen te verzetten heb ik alle meiden opgebelt voor af te spreken op het strand. Dat had ik wel nodig na alles wat er is gebeurd met Jorge...ik maakte me klaar en deed mijn nieuwe bikini aan (zie foto)...

Op het strand

Mechi: "hey Tini, je ziet er zo mooi uit!"

Ik: "hey meiden, dankje Mechi jij ook, jullie allemaal trouwens!"

Clara: "wat leuk Tinita dat je ons uitnodigde voor een meisjes dag! Eindelijk eens rust haha."

Cande: "maar gaat het wel goed met je?"

Ik: "ja alles is ok."

We wandelen nu al een paar uurtjes over het strand te praten. Het is echt leuk om met de meiden even uit te zijn. We deden allerlei leuke dingen: we zwommen in de zee, wandelden in winkelstraatjes op de dijk,...

Helaas kon mijn blijdschap niet blijven duren. Ik zag Jorge lopen met zijn zus op het strand. De meiden zagen het ook en natuurlijk gingen ze er naartoe. Waren ze dan vergeten dat ik het moeilijk heb om Jorge te zien?

Mechi trok me mee naar Jorge, en toen stonden we daar starend in elkaars ogen...

Jorge: "hey Tini"

Ik: "hey Jorge"

We bleven in elkaars ogen staren, het was prachtig!

Jorge: "meiden zou ik even met Tini mogen praten onder 4 ogen?"

De meiden gingen weg zodat alleen Jorge en ik overbleven...

A jortini storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu