Lieve lezers, voordat we weer gaan beginnen met het verhaal wil ik even zeggen dat dit niet meer in het verleden is!! Dus dit is terug het heden... Dat wil zeggen dat dit het vervolg is van het hoofdstuk wanneer Jorge het uitmaakt 😭...
_____________________Ik: "je bent nog erger dan Peter!!"
Jorge keek me verbaasd aan! Natuurlijk deed hij dat want hij wist niets van Peter en mij.
Jorge: "Wat bedoel je? Tini wat is er met Peter wat heeft hij je misdaan."
Ik ontkende alles! Ik wou niet vertellen over mijn verleden! dat is veel te pijnlijk! Jorge mocht niks weten over Peter. Ik was er vroeger erg aan toe dat weet ik... (Blauwe plekken, sneden,...) maar ik heb me er eindelijk over gezeg. Wat gebeurd is, is gebeurd! En niets kan het verleden nog veranderen.
Jorge: "TINI???"
Ik: "het spijt me Jorge, er is niets met Peter. Sorry dat ik dat zei. Maar ik kan gewoon niet geloven dat je onze relatie gewoon maar opgeeft?! Gewoon omdat andere mensen een andere mening hebben als wij. Waarom Jorge?"
Jorge: "luister Tini, ik geef onze liefde niet op! Je weet niet hoeveel ik van je hou! En ik maak het uit met heel erg veel pijn in m'n hart, geloof me!"
De tranen sprongen me in de ogen. Als het dan zoveel pijn doet.. Waarom zegt hij dan niet gewoon dat alles goed is tussen ons twee...
Mechi kwam naar ons toe gelopen.
Mechi: "luister Tini en Jorge, we zeiden inderdaad dat jullie het droomkoppel zijn enzovoort. Maar we schrokken gewoon even toen we hoorden dat jullie nu echt een stel zijn in de realiteit. Het spijt ons allemaal"
Ik: "te laat Mechi, praat maar met Jorge! We zijn uit elkaar!"
De tranen vloeiden over mijn wangen en ik liep huilend weg...
JE LEEST
A jortini story
FanficHallo mijn naam is Tini Ik ben al een tijdje verliefd op een hele knappe jongen genaamd Jorge hier zie je mijn versie van het verhaal! Veel leesplezier!