De droom die nooit uitkomt?!

353 17 0
                                    

We waren zo dicht bij elkaar totdat opeens...

Clara & Diego: ''hallo''

We schrokken ons dood en zagen clara en diego achter ons staan. Eerst was ik best wel boos of nee eerder verdrietig maar langs de andere kant was ik blij en opgelucht, want ten slotte we kennen elkaar nu 10 minuten haha!

Ik: "hey Clara en Diego"

Diego: "sorry dat we jullie storen maar Justin wacht op jullie voor de eerste scène van de leonetta ontmoeting.

Ik: "maakt niet uit we komen eraan!"

Diego en Clara gingen weg, ik keek jorge even aan en zag hem staren in m'n ogen...

Na de scène

Lodo, cande, mechi, alba en ik gingen na de allereerste opnames iets drinken in een gezellig cafétje. Clara kon helaas niet meegaan omdat ze iets gepland had met haar vriendje Diego. We bestelden allemaal iets en dan begon het super genant gesprek!

Lodo: "wat was dat allemaal tijdens die scène Tini? De vonken sprongen er vanaf.''

Cande: "Lodo heeft 100% gelijk Tinita! Je hebt gevoelens voor Jorge en het is duidelijk dat die gevoelens wederzijds zijn...''

Ik: "ik weet het... ik ben verliefd op Jorge maar hoe kan het ook anders? Hij is gewoon perfect.''

Nadat ik dat zinnetje heb gezegd keken alle meiden me aan en zwegen een hele lange tijd...ik wist het dat ze er niet mee eens zijn dat ik gevoelens heb voor Jorge. Misschien moet ik hem maar vergeten... dat is het beste.. alleen in de serie zijn we het droomkoppel maar in het echte leven zijn we gewoon vrienden!!!

Na 3 uur

We zaten nog altijd in het café. En de meiden hadden hun mond teruggevonden en ze konden ook geen 2 seconden stoppen met te praten over jorge en mij! Het bleef maar doorgaan over dat wij twee het perfecte droomkoppel zijn. Maar ik geloof er niets van! Langs de andere kant kon ik ook niet stoppen met aan zijn perfecte gezicht te denken totdat ik hem opeens binnen zag komen in het café...naar ons tafeltje zag lopen... MET EEN ANDER MEISJE IN ZIJN HAND!!!!

______________________________________________________

Hallo allemaal

Vinden jullie het verhaal tot nu toe al leuk en spannend?
Maar ik heb nog een klein vraagje.. in de vorige hoofdstukken heb ik bij het praatgedeelte elke keer omgewisseld van gevette letters naar terug gewone letters
Maar in dit hoofdstuk laat ik er gewoon elke keer een spatie achter.
Is dat makkelijker of is het in de vorige hoofdstukken beter??
Zet je mening even in de comments want dat is heel belangrijk voor mij!

Kusjes
@tinistas_forever1912

A jortini storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu