de liefde die nooit stopt

255 16 1
                                    

Alleen jorge en ik bleven over.

Jorge: "Tini het spijt me zo erg dat ik onze liefde opgaf! Je weet niet hoeveel ik van je hou... echt veel te veel voor woorden! Tini aub geef me nog een tweede kans ik heb echt een fout gemaakt en die wil ik niet nog een keer maken!!!"

Ik: "maar waarom gaf je onze relatie op?"

Jorge: "ik was bang, ik wil niet hetzelfde meemaken als met Amy."

Ik: "wie is Amy?"

We werden onderbroken door een luide knal. Jorge en ik keken vliegensvlug naar de kant waar de knal vandaan kwamen. We zagen allemaal vuurwerk in verschillende vormen: hartjesvormen, cirkels, driehoeken,....

Ik keek Jorge diep in de ogen en zoende hem...

Ik: "het maakt niet uit wie Amy is, zolang ik maar bij jou ben!"

Jorge lachte naar me en we gingen hand in hand naar de rest van de cast.

Mechi: "OMG zijn jullie terug bij elkaar?"

We knikten en iedereen juichte. Het is echt zo fijn om hand in hand te lopen met Jorge! En er is niemand die tegen onze relatie is, het leven kan niet beter worden.

3 uur later

Iedereen ging naar huis dus ik ook... toen ik thuiskwam deed ik m'n pyjama aan en keek televisie.

om 1 uur 's nachts

*ding dong* ik kreeg een koude rilling over me heen. 1 uur 's nachts wie zou dat nog zijn zo laat...

Om te kijken wie het zou zijn keek ik eerst nieuwsgierig naar buiten door de raam, niets te zien.

Vervolgens deed ik de deur stil open... ik zag een man staan met een knuppel en toen werd m'n beeld zwart en viel ik met een harde klap op de grond...

A jortini storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu