Mijn ogen gingen open en ik kon niets zien... Waar ik was wist ik niet! Maar wat ik wel wist is dat het hier heel erg donker was en heel eng.
De man met de knuppel komt binnengewandelt
??: "ik zei toch dat ik wraak ging nemen op jou en je lover!"
Ik: "als je wraak wilt nemen dan op mij, waarom laat je je dan niet zien?"
Hij schoof het gordijn open en ik zag alles...
- de littekens
- het lange krullend haar
- bruine ogen
- zijn gezichtIk: "PETER!!!!???"
Peter: "verrassing."
Ik begon te huilen als het peter is weet ik nooit wanneer hij me gaat vrijlaten of nog erger wat hij met me gaat doen! Hij kwam naar me toe gelopen en gaf me een harde klap...
Peter: "stop met huilen kleuter!"
Ik: "je mag alles met me doen Peter maar blijf weg van mijn vrienden en als ik weet dat je Jorge iets hebt aangedaan dan..."
Ik kon amper mijn zin afmaken of Peter kwam er al tussen.
Peter: "jij moet je bek houden over Jorge Blanco!!! Hij heeft hier niks mee te maken en tja nu je het zegt die ene... Hoe heet ze ook alweer... LODO die ziet me er wel leuk en lief uit."
Ik: "IK ZWEER HET JE PETER DOE HAAR NIKS!!"
Peter grinnikte en verliet de kamer. Ik kon nu alles zien staan... Een bed een klein raampje waar het gordijn voor zat en allerlei vreselijke spullen in een glazen kast die op slot zit.
Er kwamen 5 mannen binnen allemaal met een verschillend voorwerp. De ene had een knuppel de andere een zweep dan was er nog iemand die een mes vasthad...
Ik was zo bang wat gaan ze nu met me doen?? Martelen tot ik morsdood ben? Of in leven houden om zo alles te weten te komen over iedereen!?
JE LEEST
A jortini story
FanfictionHallo mijn naam is Tini Ik ben al een tijdje verliefd op een hele knappe jongen genaamd Jorge hier zie je mijn versie van het verhaal! Veel leesplezier!