stephie de bedriegster!

267 15 0
                                    

Stephie: "het meisje waarme Peter je bedroog... dat was ik...."

Jorge: "dit kan niet waar zijn Stephie! Je hoeft niet de schuld op je te steken..."

Stephie: "het spijt me broer het is echt waar."

Ik: "waarom Stephie... ik dacht dat je anders was! Wist je wel niet hoeveel verdriet ik erdoor had?"

Stephie: "IK KAN ER NIKS AAN DOEN DAT PETER MET JOU ONGELUKKIG WAS!!!"

Jorge: "Stephie je hoeft niet zo uit te vallen tegen haar oké, ze heeft je niks misdaan!"

Stephie: "luister Tini, Peter bedroog je omdat je niet goed voor hem was! Hij ging naar een nachtclub om zijn gedachten te verzetten. Daar ontmoette hij mij...we waren meteen verliefd!"

Ik: "dus dan doe jij maar mee aan dit spelletje!"

Stephie: "IK KAN ER TOCH NIKS AAN DOEN DAT PETER JE BEHANDELDE ZOALS JE EEN DIER BEHANDELD, IK KAN NIKS VERANDEREN AAN PETER ZIJN KARAKTER VERANDEREN! OKÉ BEGREPEN! het is niet omdat hij jou sloeg en schopte dat hij dat ook bij mij deed!!!"

Ik kon niet geloven dat ze dat allemaal heeft gezegd! Nu weet iedereen natuurlijk mijn verleden!!! Ik wou dit aan niemand vertellen en nu opeens komt Stephie langs die bedriegster!!

Jorge: "is dat waar Tini? Waarom heb je er niets over verteld?"

Ik barstte in tranen uit.... ik kon het niet meer aan. Ik keek naar Stephie die druk bezig was met haar nagels alsof het haar helemaal niets kon schelen... jorge nam me in zijn armen en troostte me zachtjes en voorzichtig streek hij met zijn hand mijn haar glad...

A jortini storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu