De onbereikbare liefde

338 17 2
                                    

19:00 uur

Ik maak me stillaan klaar voor de geweldige date! Dat betekent: douchen, eten, make-up, outfit aantrekken (zie foto) 😉, enzovoort...

20:00 uur

*ding dong*
Ik sta op en doe de deur open. Voor de deur staat de knapste man van het hele universum mooi in kostuum met een boeket rode rozen in zijn hand. De meest romantische jongen is hij ook al!

Jorge: "ben je klaar voor de beste avond van je hele leven?"

Ik: "ja, helemaal!"

Hij pakt mijn hand en als ik buiten kom staat er een geweldige grote limousine voor de deur! We stappen in en als we aankomen op de geheime plek doet Jorge de deur voor me open en doet direct zijn handen voor m'n ogen.

Ik: "zijn we er al?"

Jorge: "nog even schoonheid."

Na een 5-tal minuten zijn we er en geeft Jorge me een zoen op mijn wang en doet vervolgens zijn handen weg. We zijn op een strand en ik hoor de zee ruisen de wind in mijn haren en de prachtige picknick met allemaal kaarsen die ons leiden naar een mooie boot vol versierd met rode rozen en lichtjes...

We settelen ons op het picknick-deken en beginnen te eten.

Jorge: "vindt je het mooi"

Ik: "ik vindt het mooier dan het hele heelal."

Jorge legt zijn hand op mijn wang en ik de mijne in zijn zij.
We komen erg dicht bij elkaar totdat...

??: "Martina?!"

Ik schrik als ik zijn gezicht zie...

A jortini storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu