Een week later moet ik mee naar het casino. Maar al snel word ik moe. Vince brengt me naar het penthouse. Hij sluit de deur maar doet die niet op slot. Ik val in slaap.
Vince
Ik loop rond in het casino tot ik opeens word gebeld. Ik neem op: 'V.'
'Vince' hoor ik Jack zeggen 'ga kijken bij Camilla. Mark en John waren hier net.'
'Fack' sis ik.
Ik sprint zowat weg. Als mark erachter komt dat Camilla hier is hebben we problemen. Mark wil de slaven van Jack kopen maar Jack doet het niet. Daar is mark boos om. Wanneer ik aankom in de kamer is het bed overhoop gehaald. De deur is open. 'Kut' sis ik.
Ik ren naar beneden naar de werkkamer van Jack. Zijn ogen worden groot wanneer hij mij ziet. 'Is...'
'Ze is niet in de kamer.'
Hij zakt op zijn stoel. 'We moeten haar terug halen! Nu!'
'Ben al weg' zeg ik.
Ik ren weg. We moeten haar snel vinden anders zal Mark haar heel veel pijn kunnen doen.
Camilla
De man trekt me mee naar boven. Ik heb geen idee wie hij is. Hij was opeens in de kamer. Hij had een hand op mijn mond geduwd en had me mee getrokken. Hij trekt me mee naar een kamer en sluit me op. Ik blijf op de grond zitten. De kamer is raar. Ik heb ervan gehoord maar dit... dit... nu ik hier ben is het nog raarder. Volgens mij heet het een BDSM kamer. Ik word bang hiervan en dan hoor ik de deur opengaan. Ik kijk om. Er komt een man binnen. Achter hem komt de man die me hierheen heeft gebracht binnen. Beide grijnzen ze. 'Kijk, kijk, kijk' zegt de eerste man 'wat hebben we hier. Een jong slaafje van Jack.'
Ik slik.
'Ze is bang' zegt de man die me hierheen heeft gebracht.
'Mooi' zegt de eerste man, 'John. Zorg dat Jack ons niet kan vinden.'
'Zal ik doen Mark' zegt de tweede man. Hij loopt de kamer uit en sluit de deur achter zich. Ik kijk bang naar de man. 'W-w-wat wilt u van me?'
Hij grijnst, 'dat weet jij heel goed.'
Ik schud mijn hoofd, 'nee. Dat weet ik niet.'
Hij lacht en loopt naar de kast in de hoek. Hij haalt er een zweep uit. Mijn ogen worden groot. Hij grijnst, 'doe het.'
'Wat' vraag ik.
'Je weet wat!'
Ik schud mijn hoofd, 'nee.'
Hij slaat me zodat ik op de grond val. Ik steun op mijn armen. 'doe het' zegt hij.
'Wat' vraag ik.
Hij slaat me met de zweep, 'je weet wat te doen.'
Ik snik, 'nee dat doe ik niet. Alsjeblieft, laat me gaan.'
'Dan doe je het voor me.'
'Wat' vraag ik snikkend.
'Je weet best wat.'
'Nee, nee! Dat weet ik niet!'
Hij gaat voor me staan en hurkt voor me. Hij pakt mijn kaak beet en zorgt ervoor dat ik hem aankijkt. Hij fronst wanneer hij mijn ogen vol tranen ziet. 'Ik weet het niet' zeg ik.
'Leid hij je op of zo?'
'Nee' zeg ik 'dat doet hij niet.'
'Wat deed je dan bij hem? Ben je wel een slaaf?'
'Nee, ik... ik....'
De deur gaat open en John komt binnen. 'wat is hier aan de hand' vraagt hij verbaasd.
'Ze zegt dat ze geen slaaf is' zegt Mark.
'Wat is ze dan?'
Ze kijken beide naar me. 'Ik ben geen slaaf van hem. Maar een bloedverwant.'
Mark staat op en trekt me omhoog op mijn knieën. Ik sla mijn ogen neer en leg mijn handen op mijn benen. 'Een bloedverwant' zegt John.
'Een nichtje kan ze niet zijn. Zijn hele familie is dood.'
'Alle broers en zussen?'
'Ja, de laatste zus stierf aan kanker, die ander door haar man die gek werd en zijn broer bij een vuurwapengevecht .'
'Heeft hij een vrouw?'
'Ja, maar zijn vrouw en dochter zijn...'
Ze hebben tot nu toe naar mij gekeken. Maar nu kijken ze naar elkaar. 'Dochter' zeggen ze tegelijk tegen elkaar.
Daarna kijken ze weer naar mij. 'Dochter' roepen ze tegelijk.
Ik knik zachtjes. 'Demn' zegt Mark 'dit was stom.'
Hij steekt zijn hand uit naar me. Ik kijk er wantrouwend naar. 'Luister' zegt Mark 'sorry dat ik je pijn deed maar... ik dacht dat je echt een slaaf was. Ik bedoel je bent heel mooi... en... het spijt me, oké?'
Ik sta op. Hij zucht, 'sorry. Wat is je naam?'
'Camilla.'
Hij knikt, 'oké. Hoe lang ben je al bij je vader?'
'Een tijdje.'
'Waarom had hij je opgesloten in het penthouse?'
Ik sloeg mijn ogen neer en begon aan mijn armband te friemelen. 'Omdat ik ontdekte dat hij een slavenhandelaar was' zei ik zacht 'en ik wilde het mijn moeder vertellen.'
'Want ze wist het nog niet' vroeg John.
Ik haalde mijn schouders op, 'geen idee. Ik denk het, want ze verbood me om naar mijn vader te gaan.'
'John' zegt Mark 'zou jij Camilla naar een kamer willen brengen? Ik ga Jack even bellen.'
John knikt, loopt de gang op en kijkt me aan, 'ga je mee?'
JE LEEST
my dad
Teen FictionCamilla is zestien jaar. Haar ouders zijn gescheiden en Camilla's moeder wil niet dat Camilla haar vader ziet. Camilla weet niet wat er is voorgevallen tussen hen. Maar dan is het toch zo ver. Haar vader neemt contact op en wil haar graag ontmoeten...