Ik zit met mijn rug tegen de muur en op de grond. Mark en zijn neef zijn aan het sparren. Blijkbaar runt Mark ook een sportschool. John leunt tegen de muur. Kevin en Mark zijn aan het kickboksen. Mark haalt Kevin onderuit. Mark trekt zijn handschoen uit en zegt: 'zo neefje.'
Hij steekt zijn hand uit. Kevin pakt zijn hand, zet zijn voet op zijn buik en tilt hem over hem heen. Beide liggen ze nu op de grond. Ik gniffel. Ze kijken naar mij. Ik stop met gniffelen en zeg: 'het spijt me.'
Ze kijken elkaar aan en staan op. Kevin loopt naar mij toe. 'Ik vind het wel leuk als je lacht.'
Hij steekt zijn hand uit. Ik pak wantrouwend zijn hand. Hij trekt me omhoog. 'Waarom wantrouw je mij' vraagt hij.
'Omdat je meester Mark onderuit haalde.'
Hij glimlacht, 'ik doe geen meisjes pijn.'
Ik knik. Kevin draait zich om, 'revanche oom?'
'Nee' zegt Mark 'dat win ik niet meer.'
'Kunnen we het haar leren' vraagt Kevin grijnzend.
'Mark' zegt John 'dan gaat ze zich verzetten.'
'Ze zal zich niet verzetten' zegt Kevin 'toch Camilla?'
Ik schud mijn hoofd. 'We leren het haar morgen wel' zegt Mark 'nu gaan we naar huis.'
Kevin kijkt mij aan, 'kun je helpen?'
'Wat moet ik doen?'
Hij steekt zijn handen vooruit. Ik maak de handschoenen los. Mark trekt de andere handschoen ook uit. Mark en Kevin kleden zich om. Daarna gaan we naar huis. Thuis moet ik met hem mee eten. Na het eten neemt Kevin me mee naar zijn kamer. Hij wijst naar het bed. 'Zit' zegt hij.
Ik ga zitten. Hij sluit de deur en doet die op slot. Hij kijkt me aan en vraagt: 'hoe lang ben je al een slaaf?'
'Afgelopen nacht heeft meester Mark me een slaaf gemaakt.'
Hij knikt, 'en wat heeft hij je geleerd?'
'Alles denk ik.'
Hij grijnst en duwt me op het bed. Hij kust me. Hij doet het met me. Ongeveer een uur. Daarna is hij moe en ik ook. Hij trekt me tegen zich aan. 'Zo' zegt hij 'slaafje. Dus jij bent de dochter van Jack?'
Ik knik. 'Hoe kom je dan bij mijn oom?'
'Dat is nogal een lang verhaal.'
'Vertel het maar.'
Ik vertel het hele verhaal. Hij knikt langzaam aan het einde. 'Juist' zegt hij 'en waarom koos je ervoor om bij mijn oom te blijven?'
'Mijn vader is teleurgesteld en boos' zeg ik zacht 'en ik wil niet dat hij me pijn doet. Niet fysiek maar mentaal.'
Hij knikt en kriebelt nog wat in mijn nek. 'Nee' zeg ik 'stop. alsjeblieft.'
Hij grinnikt en buigt over me heen. 'Laten we maar gaan slapen' zegt hij 'morgen zullen we je leren hoe je moet kickboksen.'
Ik knik. 'Welterusten' zegt hij 'honey.'
'Welterusten' zeg ik 'meester.'
Ik ben zo moe dat ik al snel in slaap val.
JE LEEST
my dad
Teen FictionCamilla is zestien jaar. Haar ouders zijn gescheiden en Camilla's moeder wil niet dat Camilla haar vader ziet. Camilla weet niet wat er is voorgevallen tussen hen. Maar dan is het toch zo ver. Haar vader neemt contact op en wil haar graag ontmoeten...