7|Korku

59 2 0
                                    


Şu an sonunda bölüm dediğinizi duyar gibiyim. Ama ben bu bölümü kaç bin defa yazdım bilmiyorum. Ve hepsindede Wattpad sildi. En sonunda Word dosyası açıp yazmaya başladım. İnanın,silindikten sonra hiç yazma isteği gelmedi. Sonunda yazabildim.

Bölüm Şarkısı: Teoman ft. İrem Candar-Seninim Son Kez

"Ne ara çok güldükte  bu kadar çok ağlıyoruz?"

7|Korku

Aşk güzel bir şey diyenler çok olacaktır. Aşk güzel bir şeydir,arkadaşlar. Bende diyorum. Aöa karşılıksız olduğu sürece sizi boşluğa iten bir illetten başka bir şey değildir.

Sevmek mi sevilmek mi?

Cevaplarınızı bekliyorum. Eğer iki tane seçebiliyorsak ikisinede seçerdim. Çünkü sevmenin sevilmeden bir mutluluğu,tadı yok. Sevilmenin sevmedikçe. Eğer seçemeyeceksem ikisinide seçmezdim.

"...sonra Alp geldi. Bende bardakları elimden düşürerek kırdım. Demir bir şey olmaz diye geçirdi ama her neyse," diye konunun üzerinden geçtim Sıla'ya.

"Alp seni görünce hemen evi terk mi etti?"

"Evle çıkıyorlar mı lan? Alp benim!"

Görüntülü konuştuğumuz için Sıla yanında olan yastığı kameraya atmıştı. "Salak mısın acaba? Bu nasıl soru,tabi salaksın. Bence Alp de seni unutamadı," dediğinde gözlerimi devirdim.

"İnekler diyorum,ne kadar da güzel uçuyorlar," diye dalgaya vurdum onu. Alp'in beni sevme olasalığını onun gittiği günden beri düşünmeyi bırakmıştım. O artık sadece benden nefret edebilir,yenge diyebilirdi.

"...eğer sevse yenge demezdi," dedim. Sıla kendini boğarmış gibi yaptı. Sonra kendini hunharca koltuğa yasladı. Kafasını da yaslayıp mırıldandı. "Söyle,nerdesin bal?"

"Ele vermiş seni,nice yıllar boyu kırmış kalbini." Bu sefer ben mırıldandım.

Sıla da bir şeyler mırıldanmaya başlayınca telefonuma gelen mesaj sesi ile onu dinlemeyi kestim.

Gönderen:0 (532) 3--- -- --

Eğer Alp'i kurtmarmak istiyorsan attığımız konuma gel.(18:56)

Kaşlarımı çattım. Bu bir oyun muydu? Çok geçmeden adam konumuda attı. Atılan konum bir depoaya aitti. Bu işi daha ciddi yapıyordu.

"Sıla,ben kapıyorum. Çok önemli bir şey oldu. Gelince anlatırım," diyip aramayı söndürdüm. Üzerimde  siyah taytım,siyah bluzum vardı. Siyah boyunluğumu,siyah beremi ve siyah deri ceketimi giydim. Siyah deri eldivenlerimi taktım. Siyah tercih etmemin nedeni kendimi ajan gibi hissettiğimdendi.

Kapısa beni gören annem hemen mutfaktan çıktı. "Hira? Nereye gidiyorsun kızım bu saatte? Babam gelicek hem şimdi. Hiç hesap veremem ona."

"Ay Hilal kuş bırak gezsin. Alp'ine gidiyordur o," diyerek ciddi olayı dalgaya vurdu Meryem. "Ha-ha-ha. Anne geç gelebilirim. Babam sorarsa Sıla'larda dersin. Ege'lerde dersin. Cehennemin dibimde bil diyebilirsin," diyerek ev anahtarını alıp çıktım.

Kapının önünden geçen bir taksiyi durdurdum. Alp şu an tehlikede olabilirdi. Ve bu en çok korktuğum şeylerden biriydi. Taksi şansıma boştu. Adama telefonumu uzattım. Sorgulamadan sürmeye başladı.

Kimdi bunlar?

Neden amaçları Alp'e zarar vermekti?

Neden bana mesaj atmışlardı?

Kırılmış KanatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin